خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر خواستار شد:

حمایت از دو پروژه خانه علم و هنرستان حسین آباد

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۰۵۰

خانه علم در زمینی به وسعت 40 هکتار در نزدیکی دانشگاه علم و فناوری بهشهر کلنگ زده شد که با کمک به آموزش و پرورش در جهت راه اندازی این خانه علم تحولی در شرق مازندران ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در مراسم نکو داشت معلمان (برادران) بهشهر که در تالار هوتو شهیدآباد  برگزار شد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان اظهار داشت: کار معلمی  کاری دشوار ، برای خدا و ماندگارو موجب نجات است و زمینه کار مخلصانه در شغل معلمی وجود دارد البته اخلاص و قناعت جامعه معلمان نباید موجب غفلت مسئولان از مسائل مادی و معیشتی این جامعه سختکوش شود.

قربانعلی اصغری به برخی از برنامه های مورد انتظار از قانون گذاران  و  منتخب مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه پرداخت و بیان داشت: ضروری است با تصویب و اجرای قوانینی فاصله حقوق در اموزش و پرورش با سایر اقشار کم شود و به تخصیص بودجه های سنواتی نیز اهتمام جدی شود چراکه باید گفت پاداش معلمان بازنشست شده سال  94 هنوز پرداخت نشده است.
 
وی در خصوص دو پروژه رها شده آموزش و پرورش گفت: خانه علم در زمینی به وسعت 40 هکتار در نزدیکی دانشگاه علم و فناوری بهشهر کلنگ زده شد که با کمک به آموزش و پرورش در جهت راه اندازی این خانه علم تحولی در شرق مازندران ایجاد می شود.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر اضافه کرد: با وجود  پیشرفت فیزیکی 70 درصدی هنرستان فنی شهدای حسین آباد در فضای دو هکتاری متأسفانه رها شد در صورتی که این هنرستان طبق تفاهم نامه ای که با مدیریت بندر امیرآباد دارد می تواند با راه اندازی و آموزش رشته های مورد نیاز بندر به اشتغال منطقه کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز