خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بهشهر خبرداد:

کسب رتبه دوم کشوری مطالعه و تحقیق توسط دانش آموزان شاهد بهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۰۱

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از کسب رتبه دوم کشوری مطالعه و تحقیق توسط دانش آموزان شاهد بهشهر خبرداد.

در مطالعه و تحقیق دبیرستان شاهد بهشهر رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

به ایلنا از بهشهر، ابوالقاسم ثلاثی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر به پیشرفت‌های مختلف آموزشی و پرورش اشاره نمود و خاطر نشان کرد: در مطالعه و تحقیق دبیرستان شاهد بهشهر رتبه دوم کشوری را کسب کرده است که موجب مباهات است.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر افزود: در کنکور سال گذشته نیز ۶۹۰ نفر در کنکور در رشته‌های مختلف پنج گانه به دانشگاه‌ها راه یافتند.

وی گفت: در کنکور امسال یک نفر رتبه زیر ۱۰۰ داشیم و ۱۱ نفر رتبه زیر هزار و ۴۸ نفر نیز حائز رتبه زیر ۳ هزار شدند.

ثلاثی همچنین با اشاره به نزدیک بودن فصل بهار و مسافرت بر اماده سازی مدارس برای اسکان مسافران تاکید کرد و خواهان تهیه ملزومات لازم برای مدارس برای اسکان مسافران شد.

وی ادامه داد: عدم وجود اردوگاه موجب کندی انجام برخی از کار‌ها شده است که امیدواریم با رایزنی‌های مسئولان و ارائه زمین مناسب در این رابطه با ساخت اردوگاه دانش آموزی مشکلات اسکان دانش آموزان و فرهنگیان تا حدودی رفع شود.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر وجود اردوگاه را موجب ایجاد نشاط و سرزندگی و تمرین مهارتهای زندگی دانست که با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان و وجود ۲۵ هزار دانش آموز و اینکه جز ۵ شهر اول استان از نظر تعداد دانش آموز هستیم باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز