خبرگزاری کار ایران

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر:

شهرستان بهشهر 3450 مددجوی تحت پوشش دارد

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۷۷۹

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر گفت: سبد کالا با اولویت منطقه محروم هزارجریب که دارای 700 خانوار مددجوی تحت پوشش است توزیع می گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا  در بهشهر ، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تأمین سبد کالای مددجویان این شهرستان را اولویت نخست دانست و اظهار کرد: شهرستان بهشهر 3450 مددجوی تحت پوشش دارد که امسال سبد کالا با اولویت منطقه محروم هزارجریب که دارای 700 خانوار مددجوی تحت پوشش است توزیع می گردد.
سید موسی عمادی گفت: اگر ارزش هر سبدکالا را حدود صد هزار تومن در نظر بگیریم با احتساب جمعیت تحت پوشش به 345 میلیون تومان منابع مالی نیاز است که این هزینه تنها با کمک خیرین امکان پذیر است چرا که این منابع مالی در توان کمیته امداد شهرستان نیست.
وی با اشاره به برگزاری جشن رمضان در این ماه ادامه داد: طرح مفتاح الجنت نیز با حضور خیرین و مسئولین شهرستانی به مدت 15 الی 20 روز برگزار می شود بدین ترتیب که در هرروز خیرین با 4 الی 5 خانواده تحت پوشش کمیته امداد شهرستان دیدار می کنند تا بخشی از مشکلاتشان حل شود.
مدیرکمیته امداد شهرستان بهشهر به طرح اکرام ایتام در هفته اطعام ایتام که از 14 تا 21 ماه رمضان می باشد اشاره کرد :خیرین  با ثبت نام در این طرح حامی فرزندان یتیم  بی سرپرست می شوند.
عمادی ترکامی با اشاره به طرح محسنین که کمک به خانواده های دارای بیمار صعب العلاج می باشد افزود: سرپرستان  خانواری که به دلیل بیماری صعب العلاج قادر به تأمین معاش خانواده نیستند در این طرح قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه در طرح اکرام حدود 1850 نفر حامی 220 یتیم می باشند ادامه داد: افطاردهی از سوی خیرین در ماه رمضان،  در نظر گرفتن صندوق های کمیته امداد در مسیر راهپیمایی روز قدس برای دریافت کمک های مردمی به مردم  مظلوم یمن و سوریه، استقرار صندوق دریافت کمک های نقدی در مساجد سطح شهر  در روز عید فطر در راستای  آزادی زندانیان، دریافت زکات فطریه در روز عیدفطر در مساجد و توزیع در  میان مددجویان همان محل را از دیگر برنامه های کمیته امداد شهرستان بهشهر برشمرد.
مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر با اشاره به نقش تأثیرگذار خیرین در کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه ، همکاری و کمک خیرین و مسئولان شهری را در راستای حمایت از مددجویان خواستار شد.
 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز