خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده:

کمیته امداد از ظرفیت‌های مردمی و توسعه مشارکت‌های خیرین بهره‌گیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۶۱

مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده خبر از بهره‌گیری ظرفیت‌های مردمی و توسعه مشارکت‌های خیرین از برنامه‌های امداد در ماه رمضان داد.

مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده گفت: شهرستان خدابنده در تلاش است تا با اجرای چنین طرح‌هایی علاوه بر ترویج سنت‌های حسنه اسلامی، فرهنگ رسیدگی به همنوعان و احساس مسئولیت نسبت به آن‌ها را در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، غدیر خلجی با اشاره به اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی طی ماه رمضان اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: رویکرد کمیته امداد در اجرای برنامه‌های این ماه مبارک توسعه مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین است.

مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده با بیان اینکه یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد طی ماه رمضان اکرام ایتام است، افزود: این طرح به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های حامیان و خیرین و حمایت بهتر از ایتام اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در قالب طرح اکرام ایتام حامیان کفالت یک یا چند یتیم را تقبل می‌کنند، بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۴۹۷ حامی کفالت ایتام خدابنده‌ای را قبول کردند.

خلجی با توضیح اینکه در حال حاضر ۵۷۵ یتیم زیرپوشش کمیته امداد خدابنده هستند، اظهار داشت: می‌توان گفت به طور متوسط هر یتیم خدابنده‌ای از حمایت سه حامی برخوردار است.

وی با ارائه گزارشی از میزان کمک‌های حامیان در سه ماهه نخست امسال، تصریح کرد: در مدت اعلام شده حامیان خیر ۸۲۲ میلیون و ۹۸ هزار ریال به ایتام خدابنده‌ای کمک کردند.

مدیر کمیته امداد امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده ادامه داد: مبلغ کمک اعلام شده به صورت نقدی و غیرنقدی و کالایی از سوی حامیان اهدا شده است.

این مسئول با تقدیر از مشارکت‌حامیان در طرح‌های اجرایی امداد بیان کرد: خوشبختانه همواره خیرین برای برطرف ساختن مشکلات ایتام زیر پوشش از جمله مسکن، جهیزیه، درمان و ازدواج و… در تلاش هستند.

خلجی در پایان با بیان اینکه رسیدگی به امورات فرزندانی را که در چنین خانواده‌هایی زندگی می‌کنند یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اولویت‌دار این نهاد مقدس است، افزود:: در این راستا کمیته‌امداد امداد امام خمینی(ره) شهرستان خدابنده در تلاش است تا با اجرای چنین طرح‌هایی علاوه بر ترویج سنت‌های حسنه اسلامی، فرهنگ رسیدگی به همنوعان و احساس مسئولیت نسبت به آن‌ها را در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز