خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح مفتاح‌الجنه طی ماه رمضان در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۳۲

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از اجرای طرح مفتاح‌الجنه طی ماه رمضان در زنجان خبر داد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان متولی امور محرومان و نیازمندان در راستای احیای سنت‌های حسنه تلاش می‌کند، با اجرای طرح مذکور زمینه الفت و دوستی بین محرومان و مسئولان را ایجاد کرده و از این طریق بخشی از مشکلات و نیازهای مددجویان را حل کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید مسعود حسینی اظهار کرد: امسال ۱۵ برنامه توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان طی ماه رمضان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اعلام شده در راستای بهره‌گیری از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان در جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین اجرا می‌شود، تصریح کرد: این برنامه‌های در قالب طرح‌های مشارکتی این نهاد مقدس اجرایی خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه از جمله طرح‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در ماه مبارک رمضان، اجرای طرح مفتا‌ح‌الجنه است، بیان کرد: این طرح در قالب بازدید خیرین، مسئولان و حامیان از خانواده‌های مددجو اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به نحوه اجرایی شدن طرح مفتا‌ح‌الجنه اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان متولی امور محرومان و نیازمندان در راستای احیای سنت‌های حسنه تلاش می‌کند، با اجرای طرح مذکور زمینه الفت و دوستی بین محرومان و مسئولان را ایجاد کرده و از این طریق بخشی از مشکلات و نیازهای مددجویان را حل کند.

حسینی با اشاره به اینکه در قالب طرح مفتاح‌الجنه خیرین و مسئولان نسبت به بازدید از خانواده‎های نیازمند اقدام می‌کنند، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که موجب می‌شود این طرح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد، این است که مسئولان با شنیدن مشکلات محرومان به صورت مستقیم و چهره به چهره نسبت به حل آن‌ها اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به برخی از اهداف اجرای این طرح افزود: احیای ارزش‌های دینی در راستای همنشینی با فقرا و نیازمندان، تکریم فقرا و محرومان، ایجاد زمینه همنشینی و مصاحبت مسئولان با خانواده‌های نیازمند و ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه از اهداف اجرای این طرح است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان همچنین تبلیغ و ترویج سیره ائمه معصومان(ع)، تقویت روابط عاطفی با خانواده‌های محروم به ویژه فرزندان خانواده و استفاده از نظرات ارزشمند حامیان، خیرین و مسئولان را در ارائه خدمات به نیازمندان را از دیگر اهداف اجرای طرح حسنه مفتاح‌الجنه برشمرد و گفت: خوشبختانه استقبال حامیان و خیرین از اجرای این طرح مطلوب است و در طول سال شاهد حضور این افراد در منازل مسکونی مددجویان برای تفقد و دلجویی و همچنین حل مشکلات آن‌ها هستیم، ولی در ماه رمضان طرح مذکور به صورت ویژه اجرا می‌شود.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از تعداد بازدیدهای به عمل آمده از مددجویان طی ماه رمضان سال گذشته تصریح کرد: در این مدت ۹۵۲ خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان بازدید شد.

حسینی ادامه داد: میزان کمک‌های خیرین، مسئولان و حامیان در قالب طرح مفتاح‌الجنه طی ماه رمضان سال گذشته ۵۰۷ میلیون و ۹۸۹ هزار ریال برآورد شده است.

طرح محسنین، رضوان، کوثر، ماعون، حج فقرا، همیان مولا، جمع‌آوری کفارات، اکرام ایتام و طرح جامع مسجد محوری نیز از دیگر طرح‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز