خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر خبر داد؛

افزایش 64 درصدی کشف مواد محترقه نسبت به سال گذشته / دستگیری بیش از 800 خرده فروش مواد مخدر در سالجاری

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۰۱۱

فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر اعلام کرد: افرادی که در این روزها از مواد محترقه استفاده کند و از مردم سلب آرامش نماید تا پایان نوروز مهمان پلیس خواهد بود.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، محمد علی اتباعی طبری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه شهرستان قائم شهر با بیان اینکه چهارشنبه آخر سال را در پیش رو داریم اظهار داشت: تا کنون 66 هزار و 807 عدد از انواع مواد محترقه در قائم شهر کشف شد که نسبت به سال گذشته 64 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: امسال، 145 پلیس افتخاری بکارگیری شد تا در چهارشنبه سوری و ایام نوروز در تفرجگاهها و محل اسکان مسافران نوروزی مستقر گردند و به برقراری امنیت کمک کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر اعلام کرد: افرادی که در این روزها از مواد محترقه استفاده کند و از مردم سلب آرامش نماید تا پایان نوروز مهمان پلیس خواهد بود.

طبری در ادامه با بیان اینکه  شعار نیروی انتظامی در سال 95، پلیس و مردم،نظم و قانونمداری و نشاط بهاری می باشد اظهار داشت: طبق سنوات گذشته طرح استقبال از بهار از اول بهمن سال جاری به اجرا در آمد و پاسهای پیاده و مسلح برای برقرای هرچه بیشتر امنیت در شهر در تمام نقطه ها و با توجه به درجه اهمیت صنفها مستقر هستند.

وی به کاهش 8 درصدی سرقت در سالجاری در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: قائم شهر در بحث کشفیات جز شهرستانهای سفید مازندران بشمار می رود و با توجه به عملرد خوب پلیس آگاهی و انتظامی دستگیری های خوبی داشته ایم.

فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر تصریح کرد: متاسفانه مشکل ما در بحث نصب دوربین و پایش تصویری همچنان به قوت خود باقی ماند و برای نصب با ما همکاری نمی شود و این در حالی است که بسیاری از دستگیری ها از طریق رصد دوربین های مغازه ها انجام شد.

طبری به جمع آوری خرده فروشان در قائم شهر اشاره کرد و گفت: خرده فروشی از مدتها قبل معضل شده بود و خانواده ها را رنج می داد و با تلاش خوب همکاران ما 892 نفر خرده فروش تا این لحظه دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

وی اظهار داشت: با کمک اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر، حدود 21 جلسه آموزش همگانی برای دانش آموزان و والدین آنها برگزار شد و 2753 نفر در این کلاسها شرکت کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر به سرقت شیرآلات و اموال مدارس در ایام تعطیلات عید اشاره کرد و افزود: به همه سرایدارها برای مقابله با این مسئله آموزشهایی داده می شود و از آموزش و پرورش خواستیم تا آدرس و شماره تلفن 7 نقطه محل اسکان مسافرین نوروزی را به ما اطلاع دهند تا بتوانیم از این سرقت ها تا حدود زیادی جلوگیری نماییم.

طبری از شهروندان خواست تا قبل از مسافرت در ایام نوروز، به نزدیکترین همسایه و کلانتری محل اطلاع دهند و کلید منزل را در اختیار فردی قرار دهند که قابل اطمینان باشند تا خدای نکرده در غیاب آنان سرقتی انجام نشود.

وی همچنین اظهار داشت: جابجایی هرگونه اسباب منزل از 25 اسفند سالجاری تا پایان ایام نوروز ممنوع است و باید قبل از انجام کار با نیروی انتظامی هماهنگ شود و مجوز حمل صادر گردد در غیر اینصورت خودرو بلافاصله به مرکز انتقال داده تا بررسی شود.

فرماندهی انتظامی شهرستان قائم شهر در ادامه از انتقال 30 خودرو فلاشر دار به پارکینگ خبر داد و گفت: نصب فلاشر به جز برای خودروهای خاص ممنوع است و تخلف محسوب می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز