خبرگزاری کار ایران

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد خبرداد

افزایش 317 درصدی تخلیه مشتقات نفتی در بندر امیرآباد

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۰۳۳

در 9 ماهه امسال 76هزار و 692 تن انواع کالای نفتی با رشد 317 درصدی در بندر امیرآباد تخلیه و بارگیری شد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد ؛ با پهلوگیری تعداد 593 فروند کشتی در بندر امیرآباد میزان 2 میلیون و 142 هزار تن انواع کالا در بندر امیرآباد تخلیه و بارگیری شد .

علی خدمتگزار در این خصوص گفت ؛ از کل کالاهای تخلیه و بارگیری شده 2 میلیون و 65 هزار و 932 تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و 76 هزار و 692 تن مربوط به انواع مشتقات نفتی می باشد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : میزان 2 میلیون و 106 هزار تن کالا در 9 ماهه امسال توسط 101 هزار و 968 دستگاه کامیون و میزان 13 هزار و 730 تن کالا توسط 531 واگن به اقصی نقاط کشور ارسال و یا به سایر کشورهای همسایه ترانزیت شد .

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد با اشاره به تخلیه و بارگیری میزان 70 هزار و 595 تن کالا در پایانه نفتی نکا در این مدت ،  به رشد 9 درصدی تخلیه انواع کالا در بنادر امیرآباد و نکا اشاره و گفت : از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه میزان یک میلیون و 424 هزار و 633 تن انواع کالا در این بنادر تخلیه شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز