خبرگزاری کار ایران

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد:

فعالیتهای تجاری بندر امیرآباد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۶۵

با ورود و خروج ۷۰۴ فروند کشتی و تخلیه یک میلیون و ۴۸۱ هزار و ۸۱۶ تن انواع کالا در بندر امیرآباد، شاهد رشد ۴۹ درصدی مبادلات تجاری در بندر امیر آباد بودیم

با رشد ۴۹ درصدی تخلیه انواع کالا در بندر امیر آباد شاهد رشد فعالیتهای تجاری بندر امیر آباد در ۱۱ ماه نخست امسال بودیم

به گزارش روابط عمومی بنادر و دریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد: علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اعلام این خبر گفت: با ورود و خروج ۷۰۴ فروند کشتی و تخلیه یک میلیون و ۴۸۱ هزار و ۸۱۶ تن انواع کالا در بندرامیرآباد، شاهد رشد ۴۹ درصدی مبادلات تجاری در بندر امیر آباد بودیم.

وی در ادامه افزود: در این مدت میزان یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۱۸۲ تن انواع غله در این بندر تخلیه شد که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۸۰ درصد رشد داشت.

خدمتگزار با اشاره به اینکه بندر امیرآباد پایلوت غلات بنادر شمالی می باشد، خاطر نشان کرد؛ در این مدت میزان ۵۳۶ هزار و ۱۶۴ تن جو با ۳۸۷ درصد رشد، ۳۹۷ هزار و ۵۸۹ تن گندم با ۹ درصد رشد، ۱۵۸ هزار و ۱۷۱ تن ذرت و ۴۷ هزار و ۲۵۸ تن محصولات کشاورزی و دامی با ۱۵۸ درصد رشد در این بندر تخلیه شد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد با اشاره به رشد تخلیه و بارگیری انواع فلزات در ۱۱ ماهه امسال گفت؛ در ۱۱ ماهه نخست سال گذشته میزان ۱۹۳ هزار و ۱۳۶ تن فلز در بندرامیرآباد تخلیه و بارگیری شد که با ۴۳ درصد رشد در ۱۱ ماهه نخست امسال به ۲۷۵ هزار و ۶۰۳ تن رسید.

وی همچنین به رشد ۴۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای معدنی اشاره کرد و گفت: با تخلیه ۲۰۴ هزار و ۸۷۴ تن شاهد رشد ۴۰ درصدی تخلیه و بارگیری این نوع کالاها بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز