خبرگزاری کار ایران

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد:

رشد ۶۲ درصدی تخلیه انواع کالا در بندر

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۸۳

از ابتدای مهر ماه تا پایان آذر ماه سال جاری تخلیه انواع کالا از ۶۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بود و از ۲۹۲ هزار و ۲۳۳ تن در پاییز سال گذشته به ۴۷۳ هزار و ۵۲۷ تن در مدت مشابه امسال رسید.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد گفت: تخلیه انواع کالا در بندر امیر آباد طی سه ماهه سوم سال جاری از ۶۲ درصد رشد برخوردار بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی علی خدمتگزار با اعلام این خبر گفت: از ابتدای مهر ماه تا پایان آذر ماه سال جاری تخلیه انواع کالا از ۶۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بود و از ۲۹۲ هزار و ۲۳۳ تن در پاییز سال گذشته به ۴۷۳ هزار و ۵۲۷ تن در مدت مشابه امسال رسید.

وی با اشاره به برنامه ریزی های عملیاتی منسجم و مدون صورت گرفته و فراهم آوردن فضای رقابتی سالم میان ترمینال اپراتورهای مستقر در بندر خاطر نشان کرد: در این مدت تخلیه و بارگیری انواع کالا از رشد ۱۵ درصدی برخوردار بود و از ۷۳۸ هزار و ۳۶۱ تن در سه ماهه سوم سال گذشته به ۸۴۵ هزار و ۸۳۶ تن در مدت مشابه سال جاری رسید.

خدمتگزار، در ادامه با تاکید بر پایین آمدن حجم تخلیه و بارگیری در نیمه دوم سال در شمال کشور به سبب بارندگی خاطر نشان کرد؛ با توجه به این امر و برنامه ریزی های صورت گرفته، با بهینه سازی فرآیند نوبت دهی به کشتی ها و مشارکت ترمینال اپراتورها شاهد رشد چشمگیر فعالیتهای عملیاتی در بندر امیر آباد هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز