خبرگزاری کار ایران

مدیر بنادر و دریانوردی امیرآباد خبر داد:

میزبانی بندر امیرآباد از 9 هزار گردشگر دریایی در نوروز 94

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۷۷۴

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر از بازدید 11 هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های این بندر خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر، علی خدمتگزار اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سال نو و آغاز تعطیلات نوروزی، طبق سنت هر ساله، بسیاری از میهمانان نوروزی از بندر امیرآباد که به عنوان بزرگترین مرکز تجاری و صنعتی شرق استان مازندران در مجاورت شبه جزیره زیبای میانکاله قرار دارد، بازدید کردند.

وی با اشاره به رشد چشمگیر بازدیدهای نوروزی از بندر امیرآباد در سال‌جاری، افزود: در نوروز امسال، 11 هزار و 300 نفر از سراسر کشورمان از این بندر بازدید کردند که 9 هزار و 10 نفر آنها گردشگر دریایی بوده و 2 هزار و 300 نفر نیز از محوطه‌های بندری و عملیاتی بازدید کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر بیان کرد: افزایش ایمنی گردشگری دریایی و نظارت بر ایمنی گردش‌ها و حمل و نقل دریایی در محدوده آب‌های تحت حاکمیت بندر امیرآباد، یکی از وظایف حاکمیتی این بندر است.

خدمتگزار گفت: از جمله فعالیت‌های ما در این زمینه تهیه، تدوین و بومی‌سازی طرح تسهیل گردشگری دریایی همچنین تهیه، تدوین و اجرایی نمودن طرح همیار ناجی با مشارکت ظرفیت‌های عملیاتی برون‌سازمانی، تشکیل تیم ساحلی نظارت بر فعالیت قایق‌های تفریحی شرکت کننده در امر گردشگری دریایی، تهیه و توزیع اقلام ایمنی دریایی به تعداد مورد نیاز در قایق‌های تفریحی عضو طرح همیار ناجی و برگزاری مانور آمادگی طرح گردشگری دریایی با حضور شناورهای ارگان‌های دریایی فعال در منطقه است.

وی ادامه داد: انجام گشت‌های دریایی به صورت مستمر و منظم در تعطیلات نوروز در محدوده سواحل زیرپوشش، تهیه و چاپ بنر با مضمون ایمنی گردشگری دریایی به زبان‌های فارسی و روسی در پلاژهای مستقر در محدوده پوشش، تهیه، چاپ و توزیع 50 هزار بروشور با مضمون ایمنی گردشگری دریایی به زبان‌های فارسی و انگلیسی، بازدید مستمر از نحوه فعالیت قایق‌های تفریحی و ارسال منظم گزارش هواشناسی دریایی به مسئولان مرتبط با گردشگری دریایی از طریق سامانه پیام کوتاه، از دیگر فعالیت‌های حوزه گردشگری و ایمنی دریایی در بندر امیرآباد است که در نوروز 94 انجام شده است.

این مسئول همچنین پخش کلیپ ایمنی گردشگری دریایی از طریق تلویزیون شهری، ثبت منظم آمار گردشگران دریایی، تردد شناورها، استخراج نواقص و مصادیق مشاهده شده در امر گردشگری دریایی توسط تیم بازرسان ساحلی را از دیگر اقداماتی برشمرد که در بخش ایمنی گردشگری دریایی در نوروز سال 94 در بندر امیرآباد انجام شده است.

گفتنی است بازدیدهای دریایی و بندری در محدوده زیرپوشش بندر امیرآباد بهشهر، در ایام نوروز بدون وقوع هیچ حادثه‌ای صورت پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز