خبرگزاری کار ایران

مسوول برگزاری مسابقات فوتسال المپیاد کارگران کشور:

جویبار میزبان شایسته ای برای مسابقات فوتسال کارگران کشور خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۰۶

جویبار همواره در میزبانی مسابقات ورزشی سربلند بوده است و اکنون نیز می خواهیم بار دیگر توانمندی ها و ظرفیت های شهرستان در برگزاری این رویدادمهم ورزشی را به کشور ثابت کنیم

مسوول برگزاری مسابقات فوتسال المپیاد کارگران کشور گفت: جویبار با مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی، میزبان شایسته ای برای برگزاری مسابقات فوتسال المپیاد کارگران کشور خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل ازکارگران اسپرت محمد مدانلو افزود: جویبار همواره در میزبانی مسابقات ورزشی سربلند بوده است و اکنون نیز می خواهیم بار دیگر توانمندی ها و ظرفیت های شهرستان در برگزاری این رویدادمهم ورزشی را به کشور ثابت کنیم.

وی ادامه داد: باید همه دستگاه ها براساس وظایف مشخص شده در آماده سازی شرایط میزبانی همکاری کنند و تا ششم اسفندماه امسال تمامی نواقص موجود برطرف شود.

مسوول برگزاری مسابقات فوتسال المپیاد کارگران کشور از تشکیل کمیته های اجرایی، رسانه، حمل ونقل، درمان، امنیت، پشتیبانی، مسابقات، نظارت و بازرسی برگزاری این مسابقات در جویبار خبرداد و گفت: هم اکنون تمامی امکانات وفضا برای برگزاری مناسب این مسابقات در شهرستان فراهم است.

وی تعداد ورزشکاران و تیم های شرکت کننده در مسابقات فوتسال کارگران کشور را ۷۰ نفردر قالب چهار تیم اعلام کرد و افزود: تیم شهرداری ساری بعنوان نماینده مازندران دراین رقابت ها شرکت می کند.

' مدانلو ' گفت: سالن ورزشی مرحوم ' شریفی ' اداره آموزش و پرورش جویبار بعنوان یکی از بهترین سالن های ورزشی شهرستان برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شد.

وی همچنین مجتمع های رفاهی ساحل چپکرود جویبار را بعنوان محل اسکان تیم ها اعلام کرد و افزود: سعی شده تا فضای مناسب و خوبی را برای اسکان تیم های شرکت کننده دراین مسابقات در نظر گرفته شود.

گفتنی است: نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور هشتم و نهم اسفندماه امسال در مازندران برگزار می شود و
شهرهای بابل، نور، قائمشهر، چالوس، جویبار، آمل، نوشهر، تنکابن، نکا، میاندورود، محمودآباد و فریدونکنار میزبانان رشته های مختلف این المپیاد کارگری هستند.

ورزشکاران برتر و منتخب المیپاد ورزشی کارگران کشور سال آینده به مسابقات ورزشی کارگران جهان در کشور ایتالیا اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز