خبرگزاری کار ایران

رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۵۱

در مرحله دوم شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی، هشت هزار دستگاه تراکتور و ۹۰۰ دستگاه کمباین با عمر مفید زیر ۱۳ سال قابلیت شماره گذاری در استان مازندران را دارند.

رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تحقق آرزوی دیرینه بخش کشاورزی استان مازندران با شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، پرویز موسی نژاد طی گفتگویی اظهار داشت: در مرحله دوم شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی، هشت هزار دستگاه تراکتور و ۹۰۰ دستگاه کمباین با عمر مفید زیر ۱۳ سال قابلیت شماره گذاری در استان مازندران را دارند.

وی، با اشاره به برگزاری مراسم آغاز عملیات اجرایی شماره گذاری ماشین آلات کشاورزان استان مازندران، ساماندهی ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی، امکان صدور کارت هوشمند سوخت و توزیع عادلانه سوخت، ایجاد فضا و زیر ساخت جهت به رهن بردن ماشین آلات کشاورزی جهت استفاده از تسهیلات بانکی، ردیابی هنگام سرقت، بهره وری از مزایای صدور سند و پلاک گذاری، جلوگیری از تردد غیر مجاز و فروش غیر قانونی و ایجاد مکانیزمی جهت بیمه نمودن این ماشین آلات را از جمله اهداف مهم این طرح برشمرد.

موسی نژاد، در پایان از دهیاری ها و شوراهای اسلامی درخواست نمود تا کشاورزان را با در دست داشتن مدارک فردی و وسیله نقلیه جهت مراجعه به نزدیکترین مرکز جهاد کشاورزی حوزه خود راهنمایی و اطلاع رسانی نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز