خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد؛

ضرورت شناسایی ظرفیت های صادراتی از سوی واحدهای تولیدی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۸۲

ظرفیت ها و توانمندی های واحدهای تولیدی و اشتغال زا نباید بالقوه باقی بمانند. / تعامل دستگاه های مسوول، بانک های عامل و واحدهای تولیدی باید ارتقا یابدو

نماینده عالی دولت در مازندران، گفت: ظرفیت ها و توانمندی های واحدهای تولیدی و اشتغال زا نباید بالقوه باقی بمانند

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در حاشیه بازدید از مجتمع تولید گوشت مرغ زربال، با اشاره به قدمت ۴۰ ساله و ظرفیت های مطلوب این واحد تولیدی، یاد آور شد: باید تصمیمات صحیح و اصولی در جهت تقویت و توسعه این شرکت برداشته شود و با شناسایی چالش ها و آسیب ها در جهت رفع آن ها اقدام گردد.

فلاح با اشاره به وجود زیرساخت ها و نیروی انسانی متخصص و هویت خاص این مجتمع به عنوان نخستین زنجیره تولید گوشت مرغ در ایران، خاطر نشان کرد: هرگونه افزایش ظرفیت در این واحد باید با مطالعه و تحقیق صورت گیرد و واحدهای تولیدی استان می بایست برای افزایش و توسعه تولید، موضوع صادرات را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

وی، تاکید کرد: تعامل دستگاه های مسوول، بانک های عامل و واحدهای تولیدی باید ارتقا یابد.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به عزم دولت تدبیر و امید و مجموعه استان برای جذب و تقویت سرمایه گذاری، اظهار داشت: ظرفیت ها و توانمندی های واحدهای تولیدی و اشتغال زا نباید بالقوه باقی بمانند.

استاندار به اعزام هیاتی از مازندران به آستراخان روسیه برای پیگیری برنامه های صادراتی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: واحدهای تولیدی باید ظرفیت های صادراتی و بازارهای مطلوب منطقه ای را مورد شناسایی قرار دهند.

فلاح در این روز از واحدهای مختلف کارخانه جوجه کشی؛ واحد مرغ مادر سلیا کتی و واحد گوشتی آهو دشت این مجتمع بازدید نمود. مجتمع تولیدگوشت مرغ زربال، نخستین زنجیره تولیدی در این بخش در کشور می باشد که در سال ۱۳۵۴ توسط بخش خصوصی تاسیس شده است و هم اینک ۹۰۰ نفر نیروی انسانی در آن مشغول به کار هستند.

در این بازدید فرماندار آمل، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر کل دامپزشکی استان و برخی مسوولین محلی دکتر فلاح را همراهی نمودند.

فلاح در این روز هم چنین از کارخانه شالیکوبی ۱۵۰۰ تنی امین در دابودشت بازدید کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز