خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

روند کاهش تورم کشور کماکان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۴۰

پیمانکاری که منتظر پول دولت است تا پروژه را اجرا کند به درد استان نمی خورد، پیمانکار حداقل باید ۵۰ درصد اعتبار را خودش داشته باشد.

ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه تخصیص بودجه سال گذشته استان حدود ۳۰ درصد بود، بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی دولت، انتظار می رود ۹۰ درصد بودجه ابلاغی استان در سالجاری تخصیص یابد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید تعهدات خود را در موعد خود انجام دهند، اظهار نمود: در بحثتملک دارایی و امور عمرانی باید همه تلاش خود را بکار گیریم و از فرصت اجرایی به نحو مطلوب استفاده نماییم.
فلاح با تاکید بر اینکه انتخاب پیمانکاران پروژه ها باید با دقت و حساسیت انجام شود، خاطرنشان ساخت: نخواهیم پذیرفت پیمانکارانی برای اجرای پروژه ها انتخاب شوند که سوابق خوبی در کارنامه اجرایی خود نداشته اند.

استاندار مازندران ادامه داد: پیمانکاری که منتظر پول دولت است تا پروژه را اجرا کند به درد استان نمی خورد، پیمانکار حداقل باید ۵۰ درصد اعتبار را خودش داشته باشد.

رییس شورای برنامه ریزی استان خطاب به مدیران دستگاه ها گفت: اختیار کامل انتخاب پیمانکار را به شما واگذار کردیم و به همین میزان از شما انتظار تعهد و جدیت داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توفیقات دولت تدبیر و امید در مهار تورم، اذعان داشت: خوشبختانه روند کاهش تورم کشور کماکان ادامه دارد و دولت در این زمینه عزم خود را جزم نموده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: دولت در این مسیر کار سختی در پیش داشت و بدون استقراض از بانک مرکزی توانست تورم را مهار کند.

ربیع فلاح ادامه داد: بحمدالله تورم اعلام شده استان در اردیبهشت ماه سالجاری کمتر از ۲۵ درصد اعلام شده که بیش از ۳.۵ درصد پایین تر از میانگین تورم کشور است.

وی با اشاره به بررسی کلیات برنامه ششم توسعه کشور توسط دولت، بیان نمود: بهترین موقعیت است تا کاستی ها و اشکالات برنامه پنجم در حوزه استان را بررسی و برای اصلاح در برنامه ششم به دولت ارائه کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هم چنین مشکل بیکاری را یکی از مهم ترین معضلات مازندران دانست و گفت: توسعه سرمایه گذاری و احیای واحدهای صنعتی و تولیدی از جمله مهم ترین راه های ایجاد اشتغال در مازندران است که باید دنبال شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز