خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری مازندران:

دستگاه های تصفیه آب خانگی در بروز بیماری های قلبی و استخوانی موثرند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۱۶

تحقیقات پزشکی ثابت کرد آب سبک با بروز بیماری های قلبی و استخوانی ارتباط مستقیم دارد. / در هیچ شرایطی استفاده از این دستگاه را توصیه نمی کنیم.

معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری مازندران با اشاره به اینکه تحقیقات پزشکی ثابت کرد آب سبک با بروز بیماری های قلبی و استخوانی ارتباط مستقیم دارد، افزود: این دستگاه ها به دلیل حذف املاحی همچون منیزیم و کلسیم آب در بروز این بیماریها موثر است.

به گزارش ایلنا از ساری؛ رضا فکری با بیان اینکه دستگاه های تصفیه آب خانگی در خاصیت شیمیایی آب تغییراتی ایجاد می کند، تصریح کرد: این دستگاه ها آب را سبک کرده که برای سلامت انسانها مضر است.

وی، با بیان اینکه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به فرهنگ سازی دارد، گفت: در هیچ شرایطی استفاده از این دستگاه را توصیه نمی کنیم.

فکری، خاطرنشان کرد: این اطمینان را می دهیم که آب شرب مشترکین، از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری مازندران با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان بر عملکرد کیفیت آب نظارت دارد، گفت: ۱۰ آزمایشگاه ثابت و یک آزمایشگاه مرجع با ۲۵ کارشناس در سطح مازندران کیفیت آبهای مصرفی مردم را ارزیابی می کنند.

وی، با تاکید بر اینکه آب شرب مشترکین در سطح مازندران نیاز به جوشاندن ندارد، تصریح کرد: جوشاندن غیر ضروری املاح مفید آب را حذف می کند.

فکری، در خصوص میزان کلر زنی آب افزود: میانگین افزودن کلر در آب بین ۲ دهم تا ۸ دهم است که در مواقع بحرانی و اضطرار، برای جلوگیری از آلودگی آب این میزان افزایش می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز