خبرگزاری کار ایران

در اقدامی قابل تقدیر؛

شهردارساری هدیه ۲۰ میلیونی مصوبه شورای شهربه خود را به کارگران شهرداری هدیه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۸۵

ریال به ریال حقوق کارگران باید پرداخت شود و هر جا گزارشی دریافت کنم مبنی بر نادیده گرفته شدن حقوق کارگران بشدت برخورد خواهم کرد.

در مراسمی با شکوه تو سط شهردار ساری از سفیران پاکیزگی شهر ساری تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، در مراسمی با شکوه تو سط شهردار ساری از سفیران پاکیزگی شهر ساری که در محل باشگاه فرهنگیان ساری و در حضور اعضای شورای شهرونمایندگان کارگران شهرداری و خانواده های کارگران انجام گرفت تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم مهدی عبوری شهردار ساری، ضمن تسلیت ایام فاطمیه وآرزوی سالی پربار برای مردم ساری و خاصه سفیران پاکیزگی با تجلیل از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال گذشته و نیز روزهای نخست سال جدید گفت: آنچه انجام شد بی تردید بیانگر عزم و اراده ای راسخ بود برای ایجاد شهری سالم و پاکیزه و این امر نیز میسر نشد مگر در سایه تلاش بی وقفه شما کارگران خدمات شهری شهرداری ساری.

وی در ادامه سخنان ضمن بیان این مطلب که افتخار دارد نخستین نشست خود را در سال جدید با کارگران پرتلاش برگزار کند از پنج تن از زحمکتشانی که در قسمت رفت و روب و حمل زباله فعالیت داشتند و در سال قبل در این جمع بوده و در اثر سانحه تصادف جان خود را از دست دادند یادکرد و برای شادی روحشان طلب مغفرت نمود.

عبوری در ادامه با اشاره به اینکه شورای شهر در پایان سال مبلغ بیست میلیون تومان برای حقیر بعنوان پاداش در نظر گرفته اند افزود: هر چه فکر می کنم می بینم که لایق دریافت این پاداش نیستم بنابراین ضمن تقدیر از اعضای محترم شورای شهر اجازه می خواهم این مبلغ را به همسران سفیران پاکیزگی که همواره حامی این مردان زحمتکش و پرتلاش بودند تقدیم کنم، به همین دلیل از مدیر امور مالی می خواهم مبلغ فوق را میان کارگران عزیز تقسیم نماید.

شهردار ساری در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه دوران ارباب و رعیتی بسر آمده و دیگر هیچ کس بر هیچکس برتری ندارد مگر بخاطر تقوا گفت: به همین دلیل ارج و قرب شما کارگران عزیز برای من همانند دیگر مقامات و مسئولان است و اجازه نخواهم داد با رفتارهای توهین آمیز و یا پایمال شدن حقوق حقه شما کارگران شهرداری ساری مرتکب ظلم مضاعفی شود.

عبوری رعایت حقوق کارگران را اصلی خدشه ناپذیر عنوان کرد و افزود: ریال به ریال حقوق کارگران باید پرداخت شود و هر جا گزارشی دریافت کنم مبنی بر نادیده گرفته شدن حقوق کارگران بشدت برخورد خواهم کرد.

شایان گفتن است مراسم تجلیل از کارگران خدمات شهری شهرداری ساری با صرف ناهار به پایان رسید و این در حالی بود که شهردار و اعضای شورای شهر نیز در کنار کارگران به صرف ناهار پرداختند تا بدین ترتیب نیم روزی خاطره انگیز در شهر و شهرداری رقم بخورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز