خبرگزاری کار ایران

ارزیاب دفتر مدیریت بازرسی و پاسخ گویی به شکایات:

رسیدگی پیشنهادات و انتقادات توسط بازرسین پیگیری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۴۷

همه هموطنان می توانند با سامانه پیامکی ۰۹۶۶۹ تماس بگیرند و در صورت مشاهده تخلف از مراکز اقامتی شکایات خود را جهت رسیدگی به این سامانه پیامک کنند.

ارزیاب دفتر مدیریت بازرسی و پاسخ گویی به شکایات گفت: شاخص ترین ویژگی مازندران استقرار کمیته های ۹ گانه در ستاد اجرایی خدمات سفراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، بازرس ویژه دفتر مدیریت و عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشوردر نشست خبری در ستاد اجرایی خدمات سفربا بیان اینکه شاخص ترین کار استان مازندران استقرار نماینگان تام الاختیار کمیته های ۹ گانه در ستاد اجرایی خدمات سفر دانست و اظهار داشت: به همت استاندار و دبیر خانه تسهیلات سفر و میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هماهنگی و اتحاد بین دستگاهها بوجود آمد.

محمد علی مرادی فر ضمن تبریک سال نو و با بیان اینکه دفتر عملکرد بازرسی از ۲۹ فروردین اقدام به اعزام بازرسین به استانهای مختلف کرد افزود: در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و مهمانان نوروزی ۴ مورد توسط بازرسین پیگیری می شود.

وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد ستادهای هماهنگی خدمات سفر در ایام نوروز، بازرسی و نظارت به عملکرد مجموعه های فعال و تحت پوشش سازمان مانند هتل ها و رستوران ها و غیره، شناسایی آسیب ها، تهدیدات و انتقال گزارشات روزانه به مسئولین ذیربط و فعال بودن سیستم ارتباط مردمی(سامد) و رسیدگی به ایده ها، درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات از مواردی است که توسط بازرسین پیگیری می شود.

مرادی فر افزود: همه هموطنان می توانند با سامانه پیامکی ۰۹۶۶۹ تماس بگیرند و در صورت مشاهده تخلف از مراکز اقامتی شکایات خود را جهت رسیدگی به این سامانه پیامک کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز