خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ساری:

نحوه وصول مطالبات اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۵۸

کسانی هستند که ۱۱ سال عوارض ندادند و اگر در این مورد مسامحه شود تحقق بودجه های پیش بینی شده با مشکل مواجه خواهد شد.

کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری و نماینده این شورا در شورای استان و شهرستان در جلسه علنی این هفته شورا با تاکید بر اینکه ما به عنوان نمایندگان مردم که مسئولیت سنگینی بر دوش داریم در ارتباط با احقاق حق آن‌ها باید از انفعال دوری کنیم، به بدهی برخی ادارات به شهرداری اشاره کرد و خواستار اصلاح نحوه وصول مطالبات شهرداری شد.

به گزارش ایلنا از ساری، وی اظهار داشت: کسانی هستند که ۱۱ سال عوارض ندادند و اگر در این مورد مسامحه شود تحقق بودجه‌های پیش بینی شده با مشکل مواجه خواهد شد.

یوسفی گفت: مردم توقع دارند با مسایلی که به سرمایه‌ها و سرنوشت شهر مربوط می‌شود جدی‌تر برخورد کنیم.

مسعود پیری عضو دیگر شورای شهر ساری با اشاره به بودجه پیش بینی شده برای سال ۹۳ شهرداری ساری تصریح کرد: اگر چه این بودجه در مقایسه با شهر‌های بزرگ کشور، رقم زیادی نیست ولی برای تحقق آن باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت آنالیز آیتم‌های در آمدی شهرداری افزود: در خصوص بررسی بودجه بویژه بودجهٔ سازمان‌ها و مناطق شهرداری باید حساسیت نشان دهیم تا در آمد آن‌ها واقعی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز