خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود:

آموزش و مهارت آموزی نیاز مهم تشکل های کارگری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۷۴

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس و رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: آموزش نیاز جامعه کارگری است که باید جدی گرفته شود و آموزش و مهارت آموزی و آشنایی با قوانین در دستور کار قرار گیرد و تشکل های کارگری با قوانین به درستی آشنا شوند.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی در نشستی با تشکل ها و انجمن های مرتبط با کارگران ساختمانی و بررسی مشکلات کارگران ساختمانی اظهار کرد: جامعه کارگری را در جامعه مستضعف و فقیر می بینند که باید این نگاه تغییر کند و حق واقعی کارگر پرداخت شود.

وی افزود: در استان مازندران با وجود مدیرانی از جنس کارگران و دغدغه مند در این بخش و انجمن صنفی کارگری بالنده، تلاش شده تا به گروه هدف خدمت بیشتری ارائه شود که باید مستمر باشد.

بابایی کارنامی با بیان اینکه ۳۰۰ هزار نفر در استان در جامعه کارگری قرار دارند و ۱۰ درصد جمعیت استان را کارگران و خانواده کارگری تشکیل می دهد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس  گفت: تنها نگاهی که می تواند به جامعه کارگر کمک کند نگاه اعتقادی است و باید به این قشر توجه ویژه اعمال شود.

وی یادآور شد: آموزش نیاز جامعه کارگری است که باید جدی گرفته شود و آموزش و مهارت آموزی و آشنایی با قوانین در دستور کار قرار گیرد و تشکل های کارگری با قوانین به درستی آشنا شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز