خبرگزاری کار ایران

نماینده ساری و میاندورود در مجلس:

مازندران باید به فضای گفتگومدار و مردم پایه تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۶۷۷

نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به همدیگر کمک کنیم تا مازندران به فضای گفتگومدار مردم پایه تبدیل شود.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی عصر شنبه در نشست با خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و گرامیداشت روز خبرنگار و اینکه بخشی از پیشرفت استان را مرهون تلاش‌های رسانه دانست و گفت:  رسانه‌ها برای رسیدن توسعه پایدار و تبیین گام دوم انقلاب نقش موثری دارند.

وی افزود: به عنوان یک شهروند ساروی اعتقاد دارم باید از خسران و کاستی‌هایی گذشته باید گذشت و به آینده‌ای روشن و متعالی اندیشید.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس عامل برخی از عقب افتادگی‌ها را عدم حرکت رو به جلو دانست و گفت: رسانه‌ها سخت‌ترین کار را در جامعه دارند اما می‌توانند در آسیب‌شناسی برخی از مسائل نقش خوبی ایفا کنند و علاوه بر انتقاد راهکار مناسبی هم ارائه دهند.

بابایی کارنامی از خبرنگاران فقید استان نام برد از آنها به‌عنوان الگو یاد کرد و افزود: همچنین خانواده‌های شهدا الگوی خوبی برای ما در ادامه راه خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی در ادامه به خبرنگاران وعده حضور در مجلس داد و ادامه داد: از سهمیه خودم برای حضور خبرنگاران حوزه انتخابیه‌ام در صحن علنی مجلس استفاده می‌کنم.

بابایی به وظایف نمایندگان در خانه ملت در حوزه نظارت اشاره کرد و  تصریح کرد: ۱۷۶ نماینده دور اولی و میدانی بودن از مهم‌ترین شاخصه‌های مجلس دولت سیزدهم است که آن را با مجلس‌های قبلی متفاوت می‌کند.

وی به طرح ساماندهی نیروهای شرکتی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از محاسن این طرح این است که دیگر نیروهای شرکتی در ارگان‌های دولتی وجود نخواهد داشت.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به وجود بیش از یک میلیون کارگر ساختمانی اشاره کرد که تنها ۶۰۰ هزار نفر آنها بیمه هستند که نیاز به بررسی و آسیب‌شناسی بیشتر در این حوزه است.

وی تاکید کرد که به فرموده مقام معظم رهبری همه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و دولت باید در کنار مردم باشند و برای حل مشکلات این قشر جهادی پای کار بیایند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در خانه ملت سرانه درآمد هر ایرانی را ۵۹ میلیون تومان است اما در استان مازندران با توجه به ظرفیت‌های موجود ۴۷ میلیون تومان است.

بابایی یادآور شد که تاکنون ۱۰۸ بار تذکر آیین‌نامه‌ای و اخطار به مجلس شورای اسلامی دادم.

وی مشکل جاده ساری به تاکام اشاره کرد که پیش از این بسیاری وعده تکمیل آن را داده بودند اشاره کرد و افزود: تلاش می‌کنیم این شریان اصلی و برون مرکز استان تا پایان دهه فجر افتتاح شود.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به دغدغه بیمه خبرنگاران اشاره کرد و وعده داد که پیگیر این مطالبه دیرینه خبرنگاران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران نیز در این نشست خود را اهل رسانه معرفی کرد و اطمینان داد تا مادامی که در این مسند قرار دارد با رسانه‌ها همراه خواهد بود.

حسین جوادی  افزود: توجه به رسانه‌های استان از سیاست‌های کلی اداره کل ارشاد در مازندران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: رسانه‌ها نقش پیش برنده در مسائل کلان دارند، توجه به تولید و تکثیر محتوا از برنامه‌های اصلی اداره کل ارشاد مازندران است.

به گزارش ایلنا، در انتهای این نشست از خانواده‌های فقید خبرنگار مرحوم فرامرز درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنا در مازندران، مرحوم جابر معافی سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران و حسین فلاحتی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در مازندران قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز