خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

با کوله باری از مشکلات مردم روبرو هستیم /ضرورت تعیین تکلیف صندوق تأمین اجتماعی و ۱۶ صندوق دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۳۷

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت:بودجه امسال نسبت به بودجه سال قبل دارای اعتبار بیشتر است اما مشکلاتی دارد که باید برطرف شود که شامل صندوق تامین اجتماعی و ۱۶ صندوق دیگر است که تکلیف آن ها هم باید روشن شود.

به گزارش ایلنا،علی بابایی کارنامی در نشست تشکلات کارگری اظهار کرد:  دو سوم جمعیت مازندران کارگری است و امیدوارم‌ امانتدار خوبی برای شما و صدای شما باشم و مسائل کارگری از برنامه های اولویت دار بنده است و حرف ها گفته می شود.

بابایی کارنامی افزود: با کوله باری از مشکلات مردم روبرو هستیم و باید برای رفع تک تک این مشکلات با برنامه پیش رفت و چاره اندیشی کرد.

وی یادآور شد: درآمد بودجه از نفت و مالیات و مولدسازی است و مجوز صادر شد که دارایی دولت برای زیرساخت های اجتماعی بهینه سازی شود.

به گفته بابایی کارنامی، از آسفالت راهها و پروژه های روستایی مناسبی در ساری برخوردار نیستیم و پروژه های نیمه کاره فراوانی داریم که نیازمند اعتبارات است و باید برای رفع مشکلات اقدام کرد.

وی افزود: ساختار تامین اجتماعی دارای اشکال است و منابع بسیاری از بین‌می رود و باید به درستی مدیریت شود.

بابایی کارنامی افزود: در طرح کارگران ساختمانی نتوانستیم به مسئله واحد برسیم و مشکلاتی در این بخش وجود دارد.

وی گفت: باید مدیریت تامین اجتماعی را به هیات امنایی متشکل از کارگران و کارفرمایان واگذار کنیم تا مشکلات را ببینند.

بابایی کارنامی افزود: دولت هیچ توافقی با دولت ندارد و طرح ساماندهی کارکنان دولت مقدمه امنیت شغلی کارگران است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: صدای ما محدود است و برخی دلسوزانه و برخی منفعت طلبانه و... هستند و لذا باید با هم صدایی برای برطرف کردن مشکلات تلاش کرد و نقش تشکل های کارگری مهم است و باید پشتیبانی تشکیلاتی را داشته باشند تا با چانه زنی به منافع لازم دست یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز