خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری در مجلس:

وحدت و یکپارچگی رمز عبور از مشکلات است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۱۸۸

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی وحدت و یکپارچگی را رمز عبور از مشکلات دانست و بر هم افزایی و همکاری همه مسئولان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه مرکز استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی در جلسه شورای اداری شهرستان ساری، به عملکرد مدیران شهرستان ساری در طول یک سال گذشته اشاره کرد و با اعلام رضایتمندی از اقدامات مدیران در حوزه ‌های مختلف، برامید آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه تأکید کرد.

وی خدمت به مردم را مهم‌ترین رویکرد مسئولان دانست و افزود: مردم از ما توقع خدمات رسانی دارند اما خدمت رسانی باید برابر با قانون باشد؛ بر اساس آخرین پردازش سطح ملی تقریبا برای یک دقیقه قانون‌گذاری یک میلیارد تومان هزینه دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به مطالبات مردم باید با نگاه کارشناسی پاسخ داد، پیگیری مشکلات مردم را از مدیران شهرستانی مطالبه کرد و گفت: ما نیز در سطح ملی پیگیر مطالبات هستیم.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی افزود: برای اینکه به نقطه مطلوب برسیم باید چشم‌انداز ۱۰ ساله را برای آینده ترسیم کنیم.

وی یادآور شد که در هفته دولت ۵ وزیر دولت سیزدهم وارد استان مازندران شدند که در طول انقلاب بی‌سابقه بوده است این نشان از آن دارد که دولت مردمی برای خدمات‌رسانی به مردم پای کار است.

بابایی کارنامی وحدت و یکپارچگی را رمز عبور از مشکلات دانست و بر هم افزایی و همکاری همه مسئولان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه مرکز استان تاکید کرد.

وی تصویب آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان پس از سال‌ها انتظار را از دستاوردهای دولت سیزدهم عنوان کرد.

در ادامه منصور علی زارعی  مطالبه گری را حق مردم  و پیگیری مطالبات را وظیفه مسئولان دانست و گفت: دولت مردمی گام دوم رهبر انقلاب را به خوبی ترسیم کرد.

وی کار را یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی نیروهای انقلابی دانست و افزود: حل مسائل و مشکلات مرکز استان باید در صدر فعالیت‌های مدیران این شهرستان قرار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار باید مهم‌ترین اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت: مدیران باید با تسهیل‌گری ورود سرمایه‌گذار را به بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و اشتغال فراهم کنند.

زارعی به پارک موزه دفاع مقدس در مرکز استان اشاره کرد که با توجه به اهمیت این پروژه فرهنگی اما همچنان نیمه‌ تمام باقی مانده است. فرماندار مرکز استان تمامی مسئولان شهرستانی را برای تکمیل این پروژه فرهنگی و دفاع مقدس پای کار بیاورد.

وی پارک موزه را فرصتی ارزشمند برای تقویت فرهنگ دفاع مقدس در استان مازندران برشمرد و ادامه داد: باید ستادی برای اتمام این پروژه در سطح شهرستان تشکیل و بالاترین کمک ریالی و ملی را برای این پروژه داشته باشیم.

زارعی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند کشور را اداره کند، افزود: برای رسیدن به توسعه مرکز استان باید از حواشی پرهیز و تنها خدمت رسانی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز