خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استان مازندران؛

سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت آغاز شد/شرکت 2300 نفر در این المپیاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۰۵۱

سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت ویژه آقایان باهدف ایجاد بستری مناسب برای نشاط و شادی کارکنان و ایجاد انگیزه برای آن‌ها و همچنین ارتقاء سطح سلامت جسمانی و روانی کارکنان و با حضور 2300 شرکت‌کننده در ساری آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با شرکت 2300 نفر در قالب 64 دانشگاه 7 آذرماه در ساری آغاز شد.

این المپیاد بزرگ ورزشی با حضور تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان‌های تابعه در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و شنا به‌صورت تیمی برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در آیین افتتاحیه این المپیاد ورزشی در ساری هدف از برگزاری این المپیاد را ترویج فرهنگ ورزش و ارتقای سلامتی کارکنان وزارت بهداشت عنوان کرد: گفت: وزارت بهداشت بدون وجود این نیروهای خدوم هویت و ارزشی ندارد.

بهروز رحیمی توجه به وضعیت رفاهی و معیشت کارکنان وزارت بهداشت را مورد توجه قرار داد و افزود: این وزارتخانه برای تأمین معیشت کارکنان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: هدف از برگزاری این المپیاد ترویج فرهنگ ورزش و تأکید بر روحیه قهرمانی، همگرایی و مشارکت فعال و ارزشمند کارکنان وزارت بهداشت است.

نصرت‌الله ظفری مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت گفت: سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت پس از وقفه‌ای طولانی به خاطر شرایط همه‌گیری کرونا هم‌اکنون در ساری آغاز شد که از استقبال خوب کارکنان نظام سلامت سراسر کشور برخوردار بوده است.

وی بابیان اینکه این المپیاد مزین به نام «شهدای سلامت» است، ادامه داد: در این المپیاد 2300 نفر در قالب 64 دانشگاه شرکت دارند که شامل 64 تیم در رشته فوتسال، 32 تیم در رشته شنا، 41 تیم در رشته دارت، 48 تیم در رشته والیبال، 31 در رشته شطرنج و 41 تیم تنیس روی میز است.

معاون توسعه مدیرت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با قدردانی از کارکنان وزارت بهداشت که در شرایط سخت کرونایی همچنان پای‌کار و اعتقاداتشان ایستادند و حتی درراه سلامت مردم جان خود را ازدست‌داده‌اند، افزود: به لطف خدا و تلاش مجموعه وزارت بهداشت از این امتحان سربلند خارج شدیم و همچنان باانگیزه قوی‌تر برای خدمت‌رسانی به شهروندان آماده‌ایم.

کاظمی نیروهای انسانی را سرمایه وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: برگزاری این مسابقات علاوه برافزایش شورونشاط، سلامت شرکت‌کنندگان را نیز به همراه دارد.

اختتامیه سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت در تاریخ بیست و چهارم آذرماه در ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز