خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران :

کلاهبردار ۱.۶۵ میلیارد تومانی در ساری دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۰۷۱

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای 16 میلیارد و 650 میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ مسعود تقدیسی اعلام کرد که مأموران پلیس آگاهی استان در پی دریافت 5 فقره پرونده با موضوع وقوع کلاه‌برداری در شهر ساری، با جعل اسناد و تطمیع شهروندان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

وی با اشاره به متواری بودن کلاه‌بردار حرفه‌ای، افزود: مأموران پلیس آگاهی مازندران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در پی هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: متهم دستگیرشده به 5 فقره کلاه‌برداری به ارزش 16 میلیارد و 650 میلیون ریال با جعل سند و فریب طعمه‌های خود اعتراف کرد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در اقدامی دیگر با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق زورگیر که با ضربات چاقو راننده مسافرکش را مجروح و خودرو و تلفن همراه وی را به سرقت برده را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ تقدیسی گفت: شهروندان برای پیشگیری از هرگونه کلاه‌برداری در حین معاملات ملکی قبل از هر اقدامی انجام استعلام از مبادی ذی‌ربط مثل شهرداری و اداره ثبت اسناد و املاک را برای اطمینان از صحت و سلامت اسناد و مدارک جهت پیشگیری از کلاه‌برداری را مدنظر قرار دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز