خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

آزادگان پیش قراولان عرصه خدمت دهی هستند/لزوم حفظ کرامت جانبازان و آزادگان در دستگاه‌های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۴۱۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه آزادگان پیش قراولان عرصه خدمت دهی هستند، گفت: مسیولان دستگاه اجرایی کرامت این بزرگ‌مردان را حفظ کنند.

به گزارش  ایلنا، سعید کهنسال امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از آزادگان استان مازندران گفت: آزادگان قهرمانانه در زندان‌ مخوف رژیم بعث عراق نهضت و دلبستگی خود را به ولایت فقیه و نظام نشان دادند و در شرایط سخت و طاقت فرسا عزت‌مندانه از اسلام و انقلاب دفاع کرده و اهل بیت را خوب معرفی کردند.

 وی افزود: آزادگان در بحث موضوعات فرهنگی انسجام و همدلی و همراهی مناسبی با بنیاد شهید و امور ایثارگران دارند که جای تقدیر دارد همچنین با فعالیت قرارگاهی، گفتمان سازنده درعرصه خدمت دهی به جانبازان و آزادگان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه آزادگان پیش قراولان عرصه خدمت دهی هستند، گفت: در این ایام ۲هزار و ۳۷۵آزاده در سطح استان مازندران تجلیل شود که از این تعداد ۲هزار و ۱۷۹نفر در قید حیات هستند.

کهنسال با اشاره به اینکه برنامه دیدار با آزادگان از سوس مسئولین در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: برگزاری این برنامه با همین کیفیت در سطح شهرستان‌ها با حضور آزادگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دغدغه اصلی آزادگان و جانبازان، حفظ کرامت و عزت در دستگاهای اجرایی است که مسئولان باید به این مطالبه‌گری این بزرگ‌مردان تاریخ انقلاب اسلامی توجه کنند.

در این مراسم از تعداد 90 آزاده استان مازندران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز