خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی مازندران تاکید کرد:

معلمان مازندرانی در دوره‌های فراگیری IT شرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۸۴

روش به کارگیری فناوری اطلاعات IT در کلاس درس تحت تاثیر دانش معلمان و نیز ارتباط فناوری اطلاعات با آن موضوع تدریس قرار دارد.

موحدی در جلسه‌ای با حضور معاونین آموزش ابتدایی استان، در خصوص آموزش نیروی انسانی و فراگیری IT توسط معلمان اظهار داشت: IT یک ابزار تکنیکی برای بالابردن سطح آموزش بوده و این امر نکته روشن و قابل توجهی را پیش روی ما قرار می‌دهد که نیاز مبرم به پیشرفت و حرفه‌ای شدن معلمان در این زمینه وجود دارد.

به گزارش ایلنا از ساری، معاون آموزش ابتدایی استان بیان داشت: برای ایجاد یادگیری‌های موثر، جایی که تکنولوژی در اختیار اهداف یادگیری در مدرسه است، تنها معلمان هستند که در مواقعی حساس، مبتنی بر نیاز‌ها و شیوه‌های یادگیری دانش آموزان، تکنیک‌های IT را در برنامه ریزی تحصیلی به کار می‌برند.

وی با بیان اینکه باید روش‌های تدریس با رویکردهای جدید را تجربه کرد، آن‌ها را مستند کرد و نشر داد افزود: روش به کارگیری فناوری اطلاعات IT در کلاس درس تحت تاثیر دانش معلمان و نیز ارتباط فناوری اطلاعات با آن موضوع تدریس قرار دارد.

موحدی با اشاره به اینکه به کارگیری فناوری اطلاعات بیشترین اثر مستقیم را بر پیشرفت دانش آموزان دارد خاطر نشان کرد: باور‌ها و ارزش‌های مربوط به فن آموزش یا روش تدریس معلم، نقش مهمی در شکل دادن به فرصت‌های یادگیری از طریق فناوری ایفا می‌کند لذا شما معاونین گرامی از تمام امکانات شهرستان و منطقه استفاده نمایید تا تمام معلمان آموزش‌های لازم را ببینند.

وی در ادامه اظهار داشت: سعی کنید با بهره گیری از ابزارهای مکمل نسبت به خودارزیابی از میزان و نحوه عملیاتی شدن طرح و برنامه‌ها(موضوعات ارزیابی و نظارت فرایندی) اقدام نمایید.

وی در پایان تصریح کرد: امید است با همکاری و تعامل سازنده شاهد بهبود مستمر عملکرد، پیشرفت طرح و برنامه‌ها، دستیابی به اهداف و شاخص‌های تفاهم نامه جهت اتخاذ سیاست‌های اصلاحی در برنامه ریزی آتی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز