خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران:

از ۳۱ معلم پژوهنده برتر کشوری و استانی تجلیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۹۸

شانزدهمین دوره معرفی و تجلیل از مدیران، معلمان، اقدام پژوهان، مسوولان پژوهشی دارای تجربیات برتر و دانش آموزان صاحب آثار پژوهشی برگزار می شود.

شانزدهمین دوره معرفی و تجلیل از مدیران، معلمان، اقدام پژوهان، مسوولان پژوهشی دارای تجربیات بر‌تر و دانش آموزان صاحب آثار پژوهشی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، اسکندر عباسپور گفت: شانزدهمین دوره معرفی و تجلیل از مدیران، معلمان، اقدام پژوهان، مسوولان پژوهشی دارای تجربیات بر‌تر و دانش آموزان صاحب آثار پژوهشی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران افزود: در راستای نکوداشت هفته پژوهش(۲۵تا۳۰ آذر) این مراسم در روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۲ در دانشگاه فرهنگیان، پردیس دکتر شریعتی ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ۳۱ معلم پژوهنده بر‌تر کشوری و استانی و نفرات بر‌تر فراخوان مقاله به مناسبت نکوداشت سال جهانی آمار(۲۰۱۳) و رتبه نخست جشنواره جوان خوارزمی و پژوهشگران بر‌تر تجلیل خواهد شد، گفت: این مراسم با حضور نماینده مردم و عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس برگزار می‌شود.

عباسپور با تشریح برنامه‌های هفته پژوهش اظهار داشت: در مراسم تجلیل معلمان پژوهنده، دو طرح اقدام پژوهی بر‌تر کشوری نیز ارائه خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران همچنین از ارائه پایان نامه دکتری مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت در این مراسم خبر داد.

یادآور می‌شود در این همایش اعضای شورای تحقیقات و کمیته تخصصی پژوهش استان، مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش، معاونین پژوهشی شهرستان‌ها، مسوولان و رابطین پژوهش ادارات، معلمان پژوهنده بر‌تر کشوری و استانی، مدیران مجری طرح مدارس پژوهش محور، داوران شانزدهمین برنامه معلم پژوهنده، مدیران پژوهش سرای دانش آموزی، معلمان و دانش آموزان برگزیده فراخوان مقاله نکوداشت سال جهانی آمار و برترین‌های پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی سال تحصیلی ۹۲-۹۱ حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز