خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری مازندران خبر داد؛

صدور ۴۰۲ فقره کارت هوشمند رانندگان و ناوگان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۱۰۴

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از صدور ۴۰۲ فقره کارت هوشمند رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل صفری اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۹ فقره کارت هوشمند ویژه رانندگان و ناوگان باری و ۱۴۳ فقره کارت هوشمند نیز مربوط به رانندگان و ناوگان بخش مسافری صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اجرایی‌کردن کارت هوشمند، متمایزکردن رانندگان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای است، افزود: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری به عنوان مدرک شناسایی و مجوز فعالیت رانندگان در بخش حمل ونقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۴ هزار و ۸۳۲ نفر راننده باری و مسافری و همچنین ۲۴ هزار و ۴۲۰ دستگاه ناوگان باری و مسافری، در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد : یکی از مزیت های مهم و کاربردی کارت هوشمند استفاده از بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان می باشد. 

 صفری کارت هوشمند راننده را کارتی با ضریب امنیت مطلوب دانست و اظهار داشت: امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، ممانعت از صدور کارت های جعلی، گردش کار تقلبی و در نهایت ثبت تخلفات رانندگان  از دیگر مزایای کارت هوشمند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز