خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر ساری خبر داد:

مذاکره با شرکت چینی برای احداثتله کابین و مونو ریل در ساری

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۶۲

برای اجرای سه طرح توسعه پارک اطراف رودخانه تجن و در امتداد پارک قائم، تله کابین و مونوریل در شهر ساری با سرمایه گذاران مذاکره شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری در جلسه چهاردهمین جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری گفت: برای اجرای سه طرح توسعه پارک اطراف رودخانه تجن و در امتداد پارک قائم، تله کابین و مونوریل در شهر ساری با سرمایه گذاران مذاکره شد.

به گزارش ایلنا از ساری، جمال باقری با اشاره به سفر اخیر خود به تهران برای مذاکره با نماینده یک شرکت چینی جهت انجام طرح‌های سرمایه گذاری در مرکز استان اظهار داشت: به اتفاق فرماندار و معاونین شهرداری ساری نشستی با نماینده یک شرکت چینی در تهران داشته‌ایم و مذاکراتی در زمینه سرمایه گذاری انجام دادیم که از نتایج مطلوبی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه شرکت مزبور پروژه‌های شهرداری را فاینانس کرده و در تهیه سرمایه کمک می‌کند افزود: در این نشست پیرامون سه پروژه توسعه پارک تجن، تله کابین و مونو ریل صحبت کردیم و مقرر شد طرح‌های مربوطه تهیه و به طرف مذاکره ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری خاطرنشان کرد: از آنجا که سرمایه گذاری این طرح‌ها باید تحت ضمانت بانک مرکزی باشد، مقرر شد مکاتباتی نیز با بانک مرکزی انجام شود.

وی اعلام کرد: طرف چینی ظرف هفته آینده به ساری خواهد آمد تا اقدامات بعدی صورت گیرد.

باقری یادآور شد: برای اجرای مجتمع تفریحی توریستی فرح آباد ساری نیز یک سرمایه گذار تعیین شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به مذاکراتی که در رابطه با اختصاص یکدستگاه هلی کوپ‌تر امداد و نجات به مرکز استان با مبادی ذیربط انجام شد، اظهار داشت: در همین سفر تهران مذاکرات اولیه را انجام دادیم و با هماهنگی که با استاندار محترم مازندران و معاون سیاسی و امنیتی استانداری انجام شد، قرار است مسئولان ذیربط هفته آینده سفری به ساری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز