خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان مازندران در دهه فجر برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۴۳۶

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان مازندران تحت عنوان «مازونی سره» در شهرستان قائم‌شهر در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سمیه قاسمی طوسی صبح امروز پنجشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری مازندران برگزار شد از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان مازندران تحت عنوان «مازونی سره» در شهرستان قائم‌شهر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: فرمانداران دیگر شهرستان‌ها به‌ویژه ساری اهتمام ویژه برای برگزاری این نمایشگاه در شهرهای خود داشته باشند.

وی افزود: در این نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای زنان این استان به نمایش گذاشته می‌شود و اجرای موسیقی سنتی و محلی از دیگر برنامه‌هایی است در هم‌زمان با برگزاری این نمایشگاه اجرا می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بابیان اینکه برنامه‌های متنوعی در حوزه بانوان برای این دهه در دستور کار قرار گرفت، گفت: اجرای برنامه در محله‌های کم برخوردار از دیگر برنامه‌های این امور بانوان محسوب می‌شود.

وی افزود: در این دهه محلات کم برخوردار از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برخوردار می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز