خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش‌های همگانی :

مازندران میزبان رویداد مرحله نهایی فریزبی آقایان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۸۴۰

رئیس هیات ورزش‌های همگانی مازندران از میزبانی این استان در مسابقات قهرمانی فریزبی آقایان از ششم تا هشتم آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، روهام ابوطالبی از میزبانی مازندران در رویداد طرح ملی دیسک طلایی فریزبی آقایان، گفت: این مسابقات بانام طرح ملی دیسک طلایی فریزبی از ششم تا هشتم آذرماه به میزبانی شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 25 استان در این رویداد ورزشی شرکت می‌کنند ، افزود: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمامی تیم‌ها باید هنگام پذیرش، گواهی تزریق دو دوز واکسن کرونا و یا تست pcr به همراه داشته باشند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی مازندران همچنین محدودیت‌های کرونایی را عاملی برای افزایش وزن و گسترش بیماری‌های غیر واگیر دانست و تأکید کرد: هیات ورزش‌های همگانی مازندران، طرح‌های بسیاری را فراخور شرایط در جهت تشویق مردم به تحرک و نشاط در زمان این محدودیت‌ها به اجرا درآورده و انشالله با فروکش کردن کرونا طرح‌های جذاب دیگر را برای تشویق مردم به اجرا درخواهد آورد.

وی نقش رسانه‌ها را در توسعه و تبلیغ ورزش همگانی موردتوجه قرار داد و تأکید کرد: کم‌هزینه‌ترین راه برای سلامت آحاد جامعه، ورزش و تحرک است که امیدواریم با حمایت مسئولان و با کمک رسانه‌های استان در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز