خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بهشهر:

تمرین پدافند غیرعامل زیستی در بهشهر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۳

تمرین پدافند غیرعامل زیستی با هدف مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام روز دوشنبه در بهشهر برگزار می‌شود.

معاون فرماندار بهشهر گفت: تمرین پدافند غیرعامل زیستی با هدف مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام روز دوشنبه در بهشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از بهشهر، عبدالله ریاحی در جلسه توجیهی برگزاری این تمرین که در فرمانداری بهشهر برگزار شد اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام در پدافند غیرعامل شناسایی صحیح تهدید‌ها و سرمنشا خطرات پیش از وقوع آن هاست.

وی بیان کرد: توسعه این رزمایش و تسری آن به حوزهٔ غذا، دارو، محیط زیست، انسان، دام و طیور ضروری است.

معاون فرماندار بهشهر افزود: آسیب رساندن به مراکز بهداشتی و غذایی، صنعتی و زیستی و از بین بردن امنیت بهداشتی و اجتماعی، ایجاد ترس و وحشت در بین مردم و وارد کردن باکتری و ویروس به مواد غذایی از جمله تهدیدات دشمنان در جنگ‌های غیر عامل است.

ریاحی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس نتوانستند اقدامی از پیش ببرند به همین دلیل سعی می‌کنند از روش‌های دیگر توطئه‌های خود را عملی کنند که برای مقابله با تهدیدات دشمنان باید همیشه آماده بوده و از هیچ حرکت دشمن غافل نشویم.

وی گفت: مهم‌ترین اقدام در پدافند غیرعامل شناسایی صحیح تهدید‌ها و سرمنشا خطرات پیش از وقوع آن هاست و تحقق این امر مستلزم آسیب‌شناسی پیوسته وضعیت کنونی در چرخه پدافند غیر عامل است.

ریاحی از بین بردن امنیت غذایی، بهداشتی و اجتماعی را از مهم‌ترین تاکتیک‌های دشمن برشمرد و گفت: دشمنان با دامن زدن به مشکلاتی از قبیل امنیت غذایی و اجتماعی سعی می‌کنند در مردم نارضایتی ایجاد کنند تا بتوانند به هدف نهایی خود برسند.

معاون فرماندار بهشهر گفت: در حال حاضر دامداران بهشهر ۱۹۰ هزار راس گوسفند و ۲۸ هزار راس گاو را پرورش می‌دهند که توسعه دامداری‌ها و حرکت به سمت صنعتی کردن آن‌ها می‌تواند زمینه ساز خودکفایی در تولید گوشت قرمز را فراهم کند.

ریاحی بیان کرد: بیش از ۹۵ درصد گاومیش مازندران در بهشهر پرورش داده می‌شود که باید برای افزایش این ۳ هزار و ۵۰۰ راس گاومیش از طریق روش‌های علمی برنامه ریزی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز