خبرگزاری کار ایران

رئیس پایگاه پشتیبانی و عملیات شرکت نفت خزر:

دومین تمرین پرواز امداد در شب توسط ناوگان هوایی شرکت نفت خزر انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۸۰

دومین تمرین پرواز امداد در شب در منطقه شمال کشور توسط ناوگان هوایی شرکت نفت خزر با موفقیت کامل انجام شد.

رئیس پایگاه پشتیبانی وعملیات شرکت نفت خزر گفت: دومین تمرین پرواز امداد در شب در منطقه شمال کشور توسط ناوگان هوایی شرکت نفت خزر با موفقیت کامل انجام شد.

به گزارش ایلنا از بهشهر، حسین سلطانی‌زاده اظهار کرد: تمرین پرواز امداد در شب با حضور رئیس پایگاه نفت خزر، نماینده هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت یاس ایر، کار‌شناسان HSE پایگاه نفت خزر و کار‌شناسان وخلبانان شرکت یاس ایر توسط یک فروند بالگرد mil از منطقه عملیاتی خزر بر سکوی امیر کبیر برگزار شد.

وی بیان کرد: در این تمرین، بالگرد از پایگاه پشتیبانی وعملیات نفت خزر به سمت سکوی امیرکبیر پرواز کرد و بر روی پد سکو فرود آمد و بعد از انتقال مصدوم به داخل هلی کوپ‌تر به سمت فرودگاه ساری پرواز نمود.

رئیس پایگاه پشتیبانی وعملیات شرکت نفت خزر از عوامل اجرائی این پرواز تشکر نمود گفت: با برگزاری این تمرین، کارکنان سکوی امیر کبیر و شناورهای کاسپین نگران شرایط اضطراری این منطقه نخواهند بود.

وی ادامه داد: این تمرین برای ایجاد هماهنگی با سایر سازمانهای مرتبط وتمرین پرواز در شب و فرود بر روی سکوی امیرکبیر و انتقال مصدوم از سکو وشناور‌ها به بیمارستان با بهره گیری از سیستمHOIST، ارزیابی عملکرد عملیات پروازی، ارتباطات و هماهنگی برگزار شد.

سلطانی‌زاده گفت: اجرای عملیات تمرین انتقال مصدوم از شناور کاسپین به بالگرد با سیستم hoist و اعزام به بیمارستان و همچنین عملیات تمری جستجو و نجات(SAR) از برنامه‌های آتی شرکت نفت خزر است

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز