خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران:

هیچ کلاسی در مازندران بدون معلم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۱۰

خوشبختانه در سال تحصیلی جدید منابع انسانی به‌گونه‌ای مدیریت شد که هیچ کلاسی در مازندران بدون معلم نیست.

سرانه غذایی مدارس شبانه روزی به حساب این مدارس واریز شد.
به گزارش ایلنا از ساری، نعمت الله فلاح گفت: ۴۳ هزار فرهنگی کار تعلیم و تربیت دانش آموزان استان را برعهده دارند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در مدرسه نمونه دولتی لاریجای رامسر، تعداد فرهنگیان شاغل این استان را بیش از ۴۳ هزار نفر دانست و گفت: بیش از ۴۴۰ هزار دانش آموز در مدارس استان در حال تحصیل هستند.

فلاح در خصوص مدارس هوشمند اظهار داشت: بنا بر دستور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش، مدارس در حال تاسیس باید هوشمند سازی شده و سپس تحویل داده شوند که بر اساس مصوبه استانداری مازندران، اداره کل نوسازی مدارس می‌تواند نیم درصد از اعتبارات مربوط به پژوهش و تحقیقات با هماهنگی اداره دارایی صرف هوشمند سازی مدارس کنند.

وی ادامه داد: سال تحصیلی جدید در مازندران به گونه‌ای آغاز شد که این استان در توزیع کتاب‌های درسی به غیر از پایه سوم که کتاب‌هایش به علت جدیدالتالیف بودن با تاخیر رسید، رتبه اول را دارد و همچنین به دلیل تغییر کتاب‌های درسی پایه سوم ابتدایی و پایه هفتم متوسطه برای معلمان این دوپایه آموزش ضمن خدمت برگزار شد.

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در پاسخ به وجود مدارس کپری در استان اضافه کرد: خوشبختانه در سال تحصیلی جدید منابع انسانی به‌گونه‌ای مدیریت شد که هیچ کلاسی در مازندران بدون معلم نیست.

وی گفت: برای نخستین بار قبل از شروع سال تحصیلی بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرانه غذایی مدارس شبانه روزی به حساب این مدارس واریز شد و همچنین سرانه مدارس فنی و حرفه‌ای و مدارس استثنایی با بالا‌ترین مبلغ توزیع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز