خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر آمل خبرداد:

تصویب بودجه ۷۰ میلیارد تومانی برای شهرداری آمل در سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۷۰

با توجه به وضعیت بودجه‌ای در سال‌جاری از سوی شهرداری حدود ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های شهری به تصویب رسیده است.

ایلنا: رئیس شورای اسامی شهر آمل گفت: با هماهنگی سازمان شهرداری بودجه امسال به ۷۰ میلیارد تومان تصویب شده است.

به گزارش ایلنا از آمل، خسرو ابراهیم‌زاده در نخستین نشست مطبوعاتی دوره چهارم شورای اسلامی با اصحاب رسانه آمل با بیان اینکه شورای جدید با اهداف و رویکرد پایه‌ای برای توسعه و آبادانی شهری فعالیت خود را آغاز کرده است، یادآور شد: با توجه به وضعیت بودجه‌ای در سال‌جاری از سوی شهرداری حدود ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های شهری به تصویب رسیده است.

وی با اعلام اینکه از این مقدار ۴۳ میلیارد تومان تا بیست و پنجم شهریور پیش‌بینی شده است، اذعان داشت: تاکنون جهت احداثپروژه‌های شهری ۱۹ میلیارد تومان تحقق یافته است.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه با توجه به فصلی بودن تاپایان سال از سوی شهرداری مجموع بودجه تحقق خواهد یافت، تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها و اتمام آن‌ها در سطح شهر نیاز به درآمدزایی از سوی شهروندان با توجه به شغلشان است که موجب تسریع در اجرای طرح‌ها خواهد شد.

وی با تاکید براینکه هم‌اکنون اجرای پروژه بلوار ولایت(ابن سینا) مهم‌ترین پروژه‌ای است که در دستور کار شورای اسلامی دوره چهارم قرار گرفته است، اظهار داشت: این پروژه با هماهنگی سازمان نوسازی و بهسازی ابلاغیه جهت تملک زمین و آزادسازی صادر و فعالیت آن آغاز شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر آمل تصریح کرد: تا پایان سالجاری آزادسازی تملک آن به اتمام می‌رسد و از ابتدای سال ۹۳ احداثبلوار آغاز و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

ابراهیم‌زاده یکی از نکات مهم و مورد نیاز این شهر را وجود پارکینگ طبقاتی عنوان کرد و گفت: در این دوره سعی می‌شود با کمک انبوه‌سازان به احداثاین پارکینگ در شهر صورت گیرد.

وی ابراز داشت: در دوره جدید فعالیت شورای اسلامی آمل جهت توسعه شهری از نخبگان و پژوهشگران آملی بهره‌گیری می‌شود.

نقشه اجرای طرح بسترسازی رودخانه هراز ترسیم شد

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر آمل با اظهار تاسف از عدم اجرای بسترسازی رودخانه هراز طی این سال‌ها ابراز داشت: با توجه به وجود این رودخانه بزرگ در سطح شهر آمل با همکاری و مشارکت آب منطقه‌ای هم اکنون طرح نقشه و اجرای آن در شورای ترسیم شده و تا پایان سال ۹۳ طرح بسترسازی رودخانه به اتمام خواهد رسید.

وی در اشاره به اجرای امور فرهنگی و ورزشی در این شهر از ایجاد ۳۰ پارک طی دوره‌های قبل فعالیت شورای شهر آمل خبرداد و گفت: در این دوره برنامه‌ای جهت شناسایی زمین‌ها و املاکی تحت اختیار شهرداری انجام رفته تا پس از هماهنگی این سازمان در جهت ایجاد فضاسازی در حاشیه شهر و پارک محله اقداماتی صورت گیرد و استارت این طرح در سال آینده آغاز خواهد شد.

ابراهیم‌زاده در اشاره به سوال یکی از خبرنگاران در زمینه بودجه ورزشی با بیان اینکه در بودجه سال جدید برای این بخش و و امور فرهنگی مصوبه‌ای در نظر گرفته نشده است، یادآور شد: اما مقرر شد و در همین جا به اصحاب رسانه قول داده می‌شود که در بودجه سال ۹۳ حدود دو تا پنج درصد برای امور فرهنگی و ورزشی بودجه تصویب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز