خبرگزاری کار ایران

از سوی شورای شهر آمل صورت می‌گیرد:

تجلیل نخبگان علمی و قهرمانان ورزشی در آمل

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۹۹

رئیس شورای اسلامی شهر آمل از تجلیل نخبگان علمی و قهرمانان ورزشی از سوی شورای اسلامی این شهر خبرداد.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر آمل از تجلیل نخبگان علمی و قهرمانان ورزشی از سوی شورای اسلامی این شهر خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، خسرو ابراهیم‌زاده در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه انجمن صنفی خبرنگاران آمل با اعلام اینکه در مصوبات شورا تجلیل از المپیاد علمی، قهرمانان المپیک، پارالمپیک و قهرمانی آسیایی مورد تائید قرار گرفته است، اذعان داشت: در این مصوبه به این نخبگان و قهرمانان در مقام اول ۲۵ سکه، دوم ۲۰ سکه و سوم ۱۵ سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه قهرمانان آسیایی و المپیک در مقام‌های اول، دوم و سوم به تربیت با اهدای ۱۵،۱۰ و ۵ سکه بهار آزادی مورد تجلیل واقع می‌شوند، افزود: همچنین قهرمانی جهانی به صورت انفرادی به نفرات اول۱۵، دوم ۱۰ و سوم ۵ سکه و به قهرمان آسیایی نفرات اول ۷ سکه، دوم ۵سکه و سوم سه سکه اهدا می‌شود.

ابراهیم‌زاده با تاکید براینکه در برتری نخبگان آملی در کنکور سراسری رتبه‌های اول تا سوم ۱۵ سکه و رتبه‌های چهارم تا دهم ۱۰ سکه بهار آزادی تقدیم می‌شود، اظهار داشت: برای نخستین بار نیز جوانان و نوجوانانی که در مسابقات آسیایی و جهانی مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کنند به ترتیب سه، دو و یک سکه بهار آزادی دریافت می‌کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد: قهرمانان مسابقات مورد قبول کمیته ملی المپیک نیز از سوی شورای اسلامی این شهر مورد تقدیر واقع می‌شوند.

اجرای ۴ طرح احداثپارک محله در حاشیه شهر

وی در ادامه از اجرای احداث۴ طرح پارک محله در حاشیه شهری آمل خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت اندیشمندان، مشاهیر و علمای بزرگوار این شهرستان و احترام گذاشتن به این فرهیختگان برای نخستین‌بار احداثپارک مشاهیر در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع در بلوار طبرسی در دستور کار قرار گرفته که با متمم بودجه سال ۹۲ این پارک در سال آینده به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید.

ابراهیم‌زاده عنوان کرد: از مصوبات اجرای این پارک‌ها در سال ۹۳ احداثپارک پیرزاد در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع، پارک محله دریای ۲۹ در زمین ۱۹۷۰مترمربع و پارک مطهر شهرک بسیجیان با سه هزار مترمربع است که اجرای این طرح‌ها توجه این دوره از شورای شهر به حاشیه‌های شهر را بیان می‌کند.

این مسئول با تاکید براینکه در هیچ از خبرگزاری، روزنامه‌ها و رسانه‌ها شهرهای استان مازندران به پای فعالیت خبرنگاران شهر آمل نمی‌رسند، ابراز داشت: در این عرصه انتظار دوره جدید شورای اسلامی شهر آمل با اصحاب رسانه این است که در صورت مشاهده ضعف و کاستی‌هایی به هر کدام از اعضای شورا قبل از انتشار مطلب مطلع کنند که این موجب تعامل و وفاق شورا با یار پانزدهم شهر می‌شود.

۸۰ متقاضی برای دریافت کیوسک مطبوعاتی در شورای شهر آمل

وی با اشاره به متقاضیان کیوسک مطبوعاتی در سطح شهر آمل بیان داشت: تاکنون ۷۰ الی ۸۰ متقاضی برای دریافت کیوسک به بخش کمیسیون فرهنگی شورا مراجعه کردند.

ابراهیم‌زاده اولویت نخست اختصاص این کیوسک‌ها را به انجمن صنفی و اصحاب جراید این شهر بیان و عنوان کرد: با تصمیم‌گیری اعضای شورای اسلامی این شهر در آغاز کار یک کیوسک به آقای اکبریان در نظر گرفته شده که پس از دادن به اصحاب جراید مابقی با توجه به اولویت‌بندی از سوی شوراها تقسیم‌بندی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری جلسات رسمی اعضای شورای شهر با هماهنگی رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و تصمیم‌گیری اعضای انجمن خبرنگارانی که جهت حضور در این جلسات در روز‌های یک‌شنبه و چهارشنبه به شورا معرفی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز