خبرگزاری کار ایران

بودجه سال ۹۴ شهرداری تقدیم شورای شهر قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۱۲

شب گذشته بودجه پیشنهادی ۴۳۲ میلیارد و ۷۵۰میلیون تومانی سال ۹۴ شهرداری قزوین و سازمان‌های وابسته با ۱۵درصد افزایش نسبت به سال ۹۳ تقدیم شورای اسلامی شهر قزوین شد.

بودجه پیشنهادی ۴۳۲ میلیارد و ۷۵۰میلیون تومانی سال ۹۴ شهرداری قزوین و سازمان‌های وابسته با ۱۵درصد افزایش نسبت به سال ۹۳ تقدیم شورای اسلامی شهر قزوین شد.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ مسعود نصرتی شهردار قزوین در جلسه تقدیم بودجه سال ۹۴ که با حضور اعضای شورای شهر، معاونان شهردار و اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: بودجه سال ۹۳ شهرداری قزوین با سازمان‌های وابسته ۳۷۷میلیارد تومان بود که این بودجه در سال آینده با رقم ۴۳۲ میلیارد تومان با افزایش ۱۵درصدی مواجه است.

این مقام مسوول گفت: در سال ۹۳ هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری همراه با سازمان‌های وابسته ۱۰۴میلیارد تومان بود که این بودجه در سال ۹۴،۱۲۴ میلیارد تومان می باشد که ۱۹ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: در سال ۹۳ هزینه‌های عمرانی بودجه شهرداری با سازمان‌های وابسته ۲۹۳میلیارد تومان بود که این بودجه در سال ۹۴،۳۰۸ میلیارد تومان می باشد که ۱۳درصد نسبت به سال ۹۳ افزایش دارد.

شهردار قزوین اضافه کرد: بودجه ۹۳ شهرداری بدون سازمان‌های وابسته ۳۲۸میلیارد تومان بود که این بودجه در سال ۹۴،۳۶۷ میلیارد تومان می باشد که افزایش ۱۲درصد یافته است.

این مقام مسوول گفت: در سال ۹۳ هزینه‌های جاری بودجه شهرداری بدون سازمان‌های وابسته ۸۷ میلیارد تومان بود که این بودجه در سال ۹۴،۱۰۳ میلیارد تومان با افزایش ۱۹درصدی است.

وی گفت: در سال ۹۳ هزینه‌های عمرانی بودجه شهرداری بدون سازمان‌های وابسته ۲۴۰میلیارد تومان بود که این بودجه در سال ۹۴،۲۶۳ میلیارد تومان با افزایش ۱۰درصدی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز