خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد:

عملیات گازرسانی به ۴۶۰ روستای لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۸۷۵

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از اجرای عملیات گازرسانی به ۴۶۰ روستای این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، غلامرضا لطفعلیان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای توسعه رفاه و عدالت اجتماعی با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت گاز لرستان گازرسانی به یک شهر، ۴۴۲ روستا و ۲۸۱ واحد صنعتی در سال گذشته انجام پذیرفته و مجموع روستاهای گاز دار استان به هزار و ۵۸۸ روستا رسیده است.

وی گفت: سال گذشته گازرسانی به شهر درب گنبد پایان پذیرفت و عملیات گازرسانی به آخرین شهر فاقد گاز استان، «شهر شول آباد» به عنوان سردترین و صعب العبورترین شهر استان، با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال آغاز و همزمان با آن عملیات گازرسانی به ۴۶۰ روستا در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، ادامه داد: در سال ۹۷ جذب بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ مشترک جدید با اجرای چهار هزار و ۳۶۰ انشعاب شهری و پنج هزار و ۸۶۲ انشعاب روستایی انجام پذیرفته، ضمن اینکه ۹۲۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.

لطفعلیان در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: بیش از ۵۲۰ هزار مشترک در استان لرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و درصد بهره مندی خانوار شهری استان ۹۹.۸ درصد و در بخش روستایی ۸۸.۷ درصد است که درصد خانوار بهره مند روستایی با توجه رتبه سوم استان لرستان از لحاظ تعداد روستا در سطح کشور حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزوار
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز