خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

قبض گاز مشترکان لرستانی در محل چاپ می شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۷۸۳

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: برای رضایت مشترکان قبض گاز مشترکان لرستانی در محل چاپ می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، غلامرضا لطفعلیان با اشاره به اینکه رضایت مشترکان اولویت اصلی شرکت گاز است، افزود: قبض گاز مشترکان از این پس در محل چاپ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای آذر ماه در مناطق شهری و روستایی شهرستان الشتر آغاز شده است، گفت: هم اکنون این خدمت در نیمی از شهرستان خرم آباد (منطقه 2 شهرستان) نیز در حال اجراست.

وی افزود: بر اساس این طرح ماموران کنتورخوان با مراجعه به درب منزل مشترکان و پس از قرائت کنتور و ثبت اطلاعات در سیستم همراه خود، قبض گاز را توسط چاپگر چاپ کرده و تحویل مشترک می نمایند. مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در مورد مزایای این طرح گفت: تحویل فوری قبوض گاز به مشترکان، کاهش میزان مراجعه ماموران کنتورخوان به منازل مشترکین و اطمینان از توزیع و تحویل به موقع قبض است.

لطفعلیان خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌ها و رعایت حقوق مشترکین از جمله مزایای این طرح است و این امکان نیز وجود دارد مشترکینی که هنگام قرائت کنتور در منزل حضور ندارند رقم کنتور و شماره اشتراک خود را به سامانه 300019406 پیامک و قبض خود را بضورت پیامکی دریافت کنند.

وی گفت: هم اکنون مشترکان گاز در استان لرستان به عدد 514 هزار مشترک رسیده و اولویت اصلی شرکت گاز استان لرستان ارائه خدمات باکیفیت به این مشترکان است.

 

انتهای پیام/
زهرا احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز