خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان مطرح کرد:

احداث آزاد راه خرم آباد- پل زال منجر به بیکاری مردم منطقه شده است

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۴۲۰

استاندار لرستان گفت: احداث آزاد راه خرم آباد - پل زال منجر به بیکاری مردم منطقه شده که البته باید آمار دقیق افرادی که با احداث این آزاد راه بیکار شده اند را تهیه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر، هوشنگ بازوند ظهر روز شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان در شهرستان پلدختر بیان داشت: امیدواریم با اقدامات لازم بخشی از شغل های از دست رفته با احداث آزاد راه خرم آباد - پل زال را احیا کنیم.

وی اظهار داشت: سرمایه گذرانی که مایل باشند در محور خرم آباد - پلدختر سرمایه گذاری کنند ۵ درصد یارانه دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مصوبات این جلسات ابتدا موشکافی و سپس اجرایی خواهند شد، افزود: کارهای بی‌پشتوانه ضربه جدی به توسعه لرستان می زند. 

استاندار لرستان اظهار داشت: مردم از قول های عملیاتی نشده مسئولان به طور جدی ناراحت هستند و این ناراحتی و گلایه مردم به حق بوده و باید زمینه برای اجرایی شدن این قول ها در استان فراهم شود.

هوشنگ بازوند در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این جلسه برای توسعه شهرستان پلدختر ۲۵ مصوبه تصویب شد بیان داشت: یکی از برنامه های در دستور کار برگزاری جلسات با مجمع نمایندگان استان برای بررسی اسناد بالادستی لرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این رابطه هفته گذشته جلسه ای را برگزار کردیم، عنوان کرد: در این راستا برای استان دو محور گردشگری پیش بینی شده که یکی از این محورها خرم آباد - پلدختر و دیگری محور اشترانکوه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز