خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان چگنی:

عملیات گازرسانی به بخش شاهیوند به زودی آغاز می‌شود

فرماندار شهرستان چگنی گفت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی طی روزهای آینده کلنگ شروع عملیات گازرسانی به بخش شاهیوند به زمین زده خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایلنا در خرم آباد، قدرت الله ترابی‌نژاد در سومین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان چگنی که با حضور امام جمعه شهرستان و سایر مدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: راه توسعه استان و شهرستان در محقق شدن اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه استاندار لرستان در عمل‌گرایی به فرآیند اقتصاد مقاومت نگاه ویژه دارد، اظهار کرد: استاندار لرستان تمرکز اصلی فعالیت استان را درتحقق شعار سال بیان کرده است.

ترابی‌نژاد از همه مدیران شهرستان خواست تا مساله اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند و نسبت به اجرای مصوبات این کارگروه حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار چگنی تاکید کرد: مدیرانی که نتوانند برنامه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان را پیگیری و اجرا کنند از مدیریت شهرستان کنار گذاشته می‌شوند.

 در این جلسه با توجه به برش شهرستانی، پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان مورد بررسی قرار گرفت که از جمله پروژه‌های ذکر شده در اقتصاد مقاومتی شهرستان می‌توان به تجهیز  1900 هکتار از اراضی دیم شهرستان به سیستم آبیاری نوین، گازرسانی به 71 روستا و پروژه آبرسانی میش اخور و همچنین 110 پروژه‌هایی ناحیه مقاومت بسیج وغیره در شهرستان می‌توان نام برد.

کد خبر : ۳۸۷۱۱۵