خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین دشتستان صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۴ پروژه عمرانی در شهر برازجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۶۷

ماشاالله احمدی افزود: برای اجرا و تکمیل ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی شهری برازجان اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

۱۴ پروژه شهرداری برازجان همزمان با هشتمین روز دهه فجر ۱۳۹۳ افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، در این آیین که با حضور فرماندار دشتستان، نماینده مجلس و امام جمعه برازجان و مسئولین شهرداری و اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند، شهردار برازجان گفت: امروز به نیت ۱۴ معصوم، ۱۴ پروژه عمرانی و رفاهی در برازجان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری می رسد.

مهندس ماشاالله احمدی افزود: برای اجرا و تکمیل ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی شهری برازجان اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

از مهم ترین پروژه‌های عمران شهری شهرداری برازجان بهره برداری از پل محله علی آباد با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال، اجرای دیوار حفاظتی دره آردو، دره حسین آباد و ساماندهی رودخانه های حوزه شهری برازجان با اعتباری در مجموع بالغ بر ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود.

همچنین افتتاح زیرسازی و آسفالت میدان ورودی برازجان از سمت بوشهر، خیابان فرهنگ شهر و آسفالت کوچه های سطح شهر و نوسازی ناوگان حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری برازجان در مجموع با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

عملیات اجرایی ساماندهی رودخانه‌های حوزه شهری برازجان شامل پلهای شهری و تعریض آنها و احداثپل و زیرسازی و آسفالت میدان و بلوار بسیج و تکمیل گلزار شهدا شهر برازجان با اعتباری در مجموع بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز