خبرگزاری کار ایران

مهرداد غضنفری مطرح کرد:

رتبه دوم لرستان در ارزیابی کشوری عملکرد ستاد تسهیل

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۸۰۰

معاون استاندار لرستان گفت: ستاد استان لرستان در ارزیابی کشوری از نظر عملکرد و اجرای مصوبات موفق به کسب رتبه دوم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تسهیل استان لرستان با علام این مطلب افزود: استان لرستان بعد از استان تهران رتبه دوم را درباره عملکرد ستاد تسهیل کسب کرده که در مقایسه با استان بعدی از امتیاز قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

وی افزود: مصوباتی که در جلسات ستاد تسهیل صورت می‌گیرد باید بطور مرتب گزارش شوند و یکی از مطالبات اصلی مردم در همین خصوص اجرایی‌شدن این مصوبات است که بتواند در نهایت به کیفیت و رفع موانع تولید و تسهیل در روند فعالیت شرکت‌ها و کارخانجات می‌انجامد.

وی با بیان اینکه بیشتر مصوبات جلسات ستاد تسهیل استان که در سال 94 برگزار شده با جدیت تمام پیگیری و اجرایی شده، تصریح کرد: این امیدواری وجود دارد که سال‌جاری نیز لرستان بتواند حائز رتبه قابل قبولی درباره اجرای مصوبات این ستاد باشد.

غضنفری یادآور شد: طی مدت اخیر چندین جلسه ستاد تسهیل برگزار شده که نه تنها نشانگر تلاش و جدیت در این جهت است بلکه کیفیت کار نیز با جدیت دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در این جلسه 11 مورد مصوبه درباره رفع موانع و مشکلات‌مالی و مسائل مالیاتی کارخانجات استان انجام شد و دو مورد پایش نیز درباره ظرفیت کارخانجات آرد استان مصوب شد به این صورت که ممانعت شود از صدور کارخانه‌های آرد جدید و درباره سیلوها هم در صورت نیاز احداث شوند.

غضنفری گفت: یکی از موانع اصلی در توقف برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان مربوط به بدهی‌های مالیاتی است که با پیگیری‌های استاندار این مانع با ابلاغ تفوبض اختیار به مسئولان استانی مرتفع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز