خبرگزاری کار ایران

در راستای اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد؛

آب‌رسانی به 111 هزار نفر از جمعیت روستایی استان تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران از آب‌رسانی به 111 هزار نفر جمعیت روستایی این استان در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، "رضا پوررجب" در تشریح برنامه‌های عملیاتی اقتصاد مقاومتی این شرکت با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران در راستای برنامه‌های ملی و ابلاغی وزارت نیرو شامل ارتقای بهره‌وری و عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی است.

وی نصب کنتورهای هوشمند روی چاه‌های آب شرب و خروجی مخازن ذخیره آب، اصلاح الگوی مصرف آب در بخش آب شرب در راستای مدیریت مصرف با نصب فلوتر، شیرآلات کنترلی و نصب کنتورهای خانگی و مهندسی مجدد تاسیسات و تأمین و توزیع آب شرب روستاها با اهداف زون بندی شبکه‌های توزیع به منظور کاهش تلفات و زمان و تعداد حوادث و پایین آوردن هزینه‌های بهره‌برداری را جزو برنامه‌های اقتصاد مقاومتی این شرکت در سال جاری عنوان کرد.

به گفته پوررجب، ایجاد سامانه‌های نوین تأمین و توزیع آب بهداشتی، تهیه و نصب دستگاه‌های الکترولیز نمک طعام و آب شیرین کن در سطح روستاها، تأمین آب شرب بیش از 111 هزار نفر جمعیت روستایی و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی و اجرای حفر و تجهیز چاه، خطوط انتقال و شبکه توزیع و ساخت مخازن دیگر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش آب روستایی استان تهران است.

 

کد خبر : ۳۷۶۹۱۸