خبرگزاری کار ایران

در جلسه استانداری کرمان بررسی شد؛

مشکلات طرح‌های کلنگ‌زنی سفر ریاست جمهوری به کرمان

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۴۹۸

در جلسه مسئولان استانداری کرمان مشکلات فراروی اجرای کلنگ‌زنی سفر ریاست جمهوری به استان بررسی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، فتوت صبح امروز سه‌شنبه در جلسه بررسی و پیگیری روند اجرایی طرح های کلنگ زنی سفر ریاست جمهوری، افزود: در این جلسه مشکلات فرا روی اجرای طرح های کلنگ زنی سفر ریاست جمهوری مشخص و مقرر شد با حضور وزیر کشور در کارگروه‌های سفر مطرح و تصمیم گیری صورت گیرد.

وی به سفر قریب الوقوع وزیر کشور و هیات همراه به منظور پیگیری و بررسی پروژه های کلنگ زنی شده سفر ریاست جمهوری خبر داد و یادآور شد: با توجه به انتخاب استان کرمان به عنوان سومین استان پایلوت اقتصاد مقاومتی، وزیر کشور به عنوان جانشین فرمانده اقتصاد مقاومتی به صورت ماهیانه به استان های پایلوت سفر می کنند.

معاون امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان خاطرنشان کرد: وزیر کشور در سفر قریب الوقوع به استان کرمان مسائل و مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی استان که نیاز به پیگیری در سطح مرکز دارند، در پانل های تخصصی با حضور نمایندگان وزارتخانه های مربوطه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می گیرد.

فتوت با اشاره به اینکه تمامی مدیران و مسئولان نظام دلسوز هستند، گفت: مسائل و مشکلات استانی واحدهای اقتصادی و تولیدی باید هرچه زودتر با ارائه راهکارهای قانونی تسریع یافته و مسائل و مشکلات مرکز می تواند در سفر وزیر کشور و هیات همراه پیگیری شود.

وی در این جلسه با اشاره به انعقاد توافق همکاری برای احداث خط آهن کرمان – بردسیر – سیرجان میان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت گل‌گهر سیرجان در سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان کرمان، افزود: بیشتر بار محصولات کشاورزی جنوب استان از طریق حمل و نقل جاده ای و از طریق کامیون صورت می پذیرد بنابراین راه آهن جمهوری اسلامی ایران باید نسبت به اتصال راه آهن جنوب به بندر چابهار جهت صادرات محصولات اقدامات لازم را انجام دهد.

بر اساس این گزارش در سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان کرمان در مجموع 445 طرح به ارزش 3 هزار و 167 میلیارد تومان بهره برداری و عملیات اجرایی 392 طرح آغاز و همچنین انعقاد 11 هزار و 500 میلیارد تومان قرارداد بطور قطعی صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز