خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان مطرح کرد:

احداث شهرک صنوف آلاینده در شهرک‌های صنعتی لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۸۰۸

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان گفت: طی سال‌جاری شهرک صنوف آلاینده در شهرک‌های صنعتی لرستان احداث می شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایلنا درخرم آباد، فرزاد محمدی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: استقرار صنوف در شهرک‌های صنعتی می‌تواند در کاهش آسیب های زیست محیطی و آلودگی صوتی و همچنین کاهش ترافیک شهری نقش بسزایی داشته باشد.

وی از برگزاری جلسه ایجاد شهرک صنوف در شهرک‌های صنعتی لرستان خبر داد و اظهار داشت: این شرکت آمادگی دارد نهایت مساعدت را برای استقرار صنوف تولیدی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی را فراهم کند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جلسه تعیین فضای مورد نیاز برای ایجاد شهرک صنوف و انتقال آلایندگی برخی از واحدهای صنفی و مزاحم به خارج از شهر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار داشت: با ارائه پیشنهادات اتاق اصناف از جمله صنوف قابل استقرار در شهرک‌های صنعتی می توان به مصالح ساختمانی، نجاری و تولید Mdf ، پروفیل، فروش آهن آلات، ایزوگام فروشی و خرید و فروش ضایعات فلزی اشاره کرد.

محمدی گفت: در این جلسه مقرر شد معاون عمران و محیط زیست نسبت به بررسی و اعلام نظر خود در خصوص فضای اختصاصی به شهرک مذکور اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز