خبرگزاری کار ایران

مهرداد غضنفری مطرح کرد:

80 درصد کشت دیم و آبی گندم استان لرستان مکانیزه انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۳۷۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان گفت: بیش از 80 درصد کشت دیم و آبی گندم در استان به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، مهرداد غضنفری عصر روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: با بکارگیری کشاورزی دانش‌بنیان و ورود مراکز تحقیقاتی و استفاده از فرصت‌ها می‌توان به تولید گندم بیش از 500 هزار تن در لرستان دست یافت.

وی اظهار داشت: سال 93 با خرید دو هزار و 700 دستگاه ماشین‌آلات مختلف و جذب حداکثری اعتبارات شاهد رشد چشمگیر تولید گندم در استان لرستان بودیم.

غضنفری با اشاره به استفاده بهینه از منابع در تولید گندم افزود: میزان تولید گندم استان سال 92 حدود 220 هزار تن بود که این میزان سال زراعی 94 به 345 هزار تن رسید. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار تصریح کرد: میزان اعتبارات تخصیص داده شده به استان بین 100 تا 120 میلیارد ریال بود که این میزان به بیش از 400 میلیارد ریال رشد جذب اعتبارات دست یافت.  

غضنفری اظهار داشت: امسال نیز در شرایطی هستیم که با اعتبارات ملی و استانی به بیش از 600 میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش ایلنا، در این مراسم بنا بر حکمی که از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی صادر شده بود عبدالرضا بازدار به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان منصوب شد و از مهرداد غضنفری رئیس پیشین جهاد کشاورزی لرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

غضنفری به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان انتخاب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز