خبرگزاری کار ایران

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر

بازی‌های رایانه‌ای غیر مجاز مخرب هستند

رییس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز شهرستان پلدختر گفت: بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز مخرب هستند و با هدف تخریب اعتقادات جوانان و نوجوانان وارد بازار می‌شوند.

به گزارش عصر پنج‌شنبه خبرنگار ایلنا در پلدختر ، فریدون کریمی‌فرد در جلسه ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیر مجاز شهرستان پلدختر اظهار کرد: این ستاد در راستای مصوبات ستاد بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای کشور و با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی و امنیت اخلاقی نیروی انتظامی ،نماینده دادگستری، مدیریت آموزش و پرورش و نماینده اصناف تشکیل شده است.

وی افزود: برای مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز باید فرهنگ‌سازی وآگاهی بخشی به جامعه شود، حساسیت‌ها و مضرات اخلاقی بازی‌های غیر مجاز بیان شود و مراکز فرهنگی و آموزشی با اطلاع‌رسانی مناسب به مخاطبان خود می‌توانند آسیب‌های این بازی‌ها را بیان کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر بیان کرد: متاسفانه بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز به دلیل جذابیت و کیفیت بالا، بسیاری از کودکان و نوجوانان را به خود جذب کرده که این بحث زنگ خطری برای فرزندان و آینده‌سازان جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص هوشیاری درمقابله با جنگ نرم، بازی‌های رایانه‌ای غیر مجاز نمونه‌ای از موارد جنگ نرم  علیه قشر تاثیرگذار نوجوان و جوان جامعه است.

کد خبر : ۳۳۲۸۲۲