خبرگزاری کار ایران

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر:

بازی های رایانه ای غیر مجاز مخرب هستند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۸۲۱

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد مبارزه با بازیهای رایانه ای غیرمجاز شهرستان پلدختر گفت :بازیهای رایانه ای غیرمجاز مخرب هستند و با هدف تخریب اعتقادات جوانان و نوجوانان وارد بازار می شوند.

به گزارش خبرنگارایلنا در پلدختر ، فریدون کریمی فرد در جلسه ستادمبارزه با بازی های رایانه ای غیر مجاز شهرستان پلدختر اظهار داشت: اینستاد در راستای مصوبات ستاد بین المللی بازیهای رایانه ای کشور و با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی و امنیت اخلاقی نیروی انتظامی ،نمایندهدادگستری،مدیریت آموزش و پرورش و نماینده اصناف تشکیل شده است.

وی افزود:برای مبارزه با بازیهای رایانه ای غیرمجاز باید فرهنگ سازی وآگاهی بخشی به جامعه شود،حساسیت ها و مضرات اخلاقی بازیهای غیر مجاز بیانشود و مراکز فرهنگی و آموزشی با اطلاع رسانی مناسب به مخاطبین خود می توانند آسیب های این بازی ها را بیان کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر و رییس ستاد مبارزه با بازیهایرایانه ای غیرمجاز شهرستان بیان کرد:متاسفانه بازی های رایانه ای غیرمجاز به دلیل جذابیت و کیفیت بالا،بسیاری از کودکان و نوجوانان را به خودجذب کرده که این بحث زنگ خطری برای فرزندان و آینده سازان جامعه اسلامیمحسوب می شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هوشیاری درمقابله با جنگ نرم ، بازیهای رایانه ای غیر مجاز نمونه ای از موارد جنگنرم  بر علیه قشر تاثیر گذار نوجوان و جوان جامعه می باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز