خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان؛

برای تحقق چهار هزار و ۶۸۸ فرصت شغلی در خرم آباد، نیازمند ۷۱۵ میلیارد ریال هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۷۵

بنا بر سند اشتغال استان، چهار هزار و ۶۸۸ فرصت شغلی باید تا پایان امسال در خرم آباد ایجاد شود که تحقق این مهم نیازمند ۷۱۵ میلیارد ریال اعتبار است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بنا بر سند اشتغال استان، چهار هزار و ۶۸۸ فرصت شغلی باید تا پایان امسال در خرم آباد ایجاد شود که تحقق این مهم نیازمند ۷۱۵ میلیارد ریال اعتبار است.
به گزار

ش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی آشتاب روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خرم آباد افزود: متاسفانه آمار ارائه شده در سامانه و آماری که به صورت دستی ثبت شده مغایرت داشته که این آمار باید بررسی و یکسان سازی شود.

وی تصریح کرد: بر اساس سامانه، یکهزار و۱۱۱ نفر و بر اساس گزارش‌های مکتوب یکهزار و ۲۱۹ نفر در نیمه امسال توسط دستگاههای اجرایی خرم آباد مشغول بکار شده‌اند.

وی همچنین به ضرورت توجه واحدهای تولیدی و کارگری به ماده ۸۰ اشاره کرد و گفت: استفاده از این ماده و معافیت حق بیمه سهم کارفرما، یاریگر مجریان طرح‌های اقتصادی استان خواهد بود.

وی با اشاره به آسیب‌شناسی طرح‌های کارگروه اشتغال و عدم موفقیت برخی از این طرح‌ها اضافه کرد: تاکنون ۲۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات به مجریان طرح‌ها پرداخت شده که این میزان اندک در راستای تامین سرمایه در گردش و تکمیل طرح‌های موجود بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز